C215 for HMP 16. februar 2016

http://www.handmadeposters.com/files/C215-12-600.jpg

C215
MADONNA
4 color screen print, size 56 x 76cm.
Printed on 300gsm,
high quality cotton art paper.
Edition: 100 prints.
Signed and numbered by the artist.
Price: £180.

http://www.handmadeposters.com/

3 Likes

Så mailen og håpte så sykt på dolk slipp, men nei! :-1:t2:

5 Likes

Enig, sjelden jeg åpner nye mail så febrilsk

2 Likes

Ja håpet på nå mer spennende. Har 4 mnd kjøpetørke i mangel på noe som stimulere kjøpelyst og smak :frowning:

Hva snakker dere om? C215 er jo noe av det absolutt beste som er der ute! Digger at hmp gjør noe samme med han!

Kanskje jeg som er fargeblind, men jeg ser mer enn fire farger på det trykket. Er det evnt bakgrunnen som er handfinished uten at det er nevnt? Eller er det faktisk kun fire farger? :frowning:

Er det bare meg eller ser dette ut som en versjon av en Whatson engel?

Det er nok bare deg :confused:

c215 er noe av det mer unike der ute som selv du burde kunne sette pris på Ronny, men du fortsetter ditt korstog mot all things street art ser jeg.

1 Like

Dette må jo være midt i blinken, om du er katolikk.

Ikke noe korstog, men prøver å få folk til å se en gang til på noe før de gjør seg opp en mening. Sliter med å se hvorfor man vil ha dette på veggen utenom at det er en C215 eller at man er religiøs.

Kjøp deg en whatson engel Ronny!! Den er jo en perle :flushed:

Det må vel være sunt og bra med litt motstand mot det egentlige korstoget som er å hylle all street art, uansett.

Dette var triste greier, skikkelig ille.

5 Likes

Må si meg enig i det meste Ronny skriver. Han er en god motvekt mot den unisone hyllesten av middelmådighet.

Dette er bare glorete og blodfattig.

Personlig liker jeg svært lite av kunsten som blir vist på dette forumet. Men jeg prøver å holde meg oppdatert på det meste av kunst, også det jeg ikke finner interessant. Kall det gjerne en genuin interesse.

3 Likes

Enig at dette var bæsj… Litt promp og tiss også… Vil ikke ha det i stua… Fysj… Aka… Ikke helt min stil… Ser ingen hyllest eller konstruktive innspill :confused:

Woow… Det er dagens ! “Unison hyllest av middelmådighet”.

Det litt morsomme er jo at verken du eller Ronny noen gang skriver noe om hva dere liker. Å skrive om alt en ikke liker er det enkleste som finnes. Jeg er enig i at mye kunst som diskuteres med positivt fortegn på veggen absolutt ikke bør få stå uimotsagt, men dere bidrar ikke akkurat med “motvekt”. Kun motargumenter. Det blir litt “hakk i platen”. Jeg har fått med meg at du Superbell liker Push, men det er da omtrent like innovativt å si som at en liker Warhol. Bidra med noe konstruktivt da, godtfolk? Opplys gjerne mer om hva som er bra, slik at oss glade amatører kan få suge kunnskap fra det jeg bare må anta er to overflødighetshorn fulle av skjulte kunstskatter.

1 Like

Jeg tror nok at vi som setter pris på andre ting også må bli flinkere til å “vise” dem frem og så får vi også tåle å høre fra de som ikke liker det. Enig i at man egentlig kan begrense kritikken, men noen ganger er det grusomt vanskelig å la være. Dessuten hadde det jo blitt litt kjedelig uten disse små diskusjonene innimellom:)

4 Likes

Oppfordrer alle til å la folk være forskjellige og ellers gi litt faen.

Cuntstveggen <3

Mye bra der ute, men nå tenker vi kanskje på det som kan minne om street art?

Som oftest veldig bra
EB Itso, Escif, Os Gemeos, Brad Downey, Bast, Know Hope, Paul Insect (nyere arbeidene), Robin Rhode, Faile

Mye bra, men litt sjeldnere
JR, Vhils, Conor Harrington, Dolk (har tro på det nye), Mehdi Ghadyanloo

Sikkert glemt mange

Denne utstillingen ser jævlig bra ut!

@morten er ikke poenget med et forum å prøve og få til litt diskusjoner? Vil du bare få skryt finnes instagram og facebook.

4 Likes