Dårlige kjøp-tråden :)

Litt vulgær, men hver sin smak😂

«Selges med tungt hjerte» -og en fet lommebok…
Forrige solgt gikk til 35.000.

Du får «like store» originaler av Sandra til 55.000,-.

Den “forrige” er no lagt ut igjen idag så eg trur ikkje at den blei solgt for 35k :stuck_out_tongue:

Haha!
Hadde nå vært enda mer legendarisk om nye annonsen hadde hatt en enda høyere pris.
Enten var dette en «feil» eller så er det noen som prøver å skape en benchmark for dette.

Hva med denne?

Var interessert i denne. Lurte på å sette den inn på en gammel do i et hus jeg pusser opp. Men selger orker ikke ta seg bryet med å besvare henvendelser så lenge bud ikke er over 50tusen

Blir ikke helt det samme i 3D?
https://

/bap/forsale/ad.html?finnkode=136351074

Fått bekreftelse på leveranse idag, så her er selger godt utspekulert (bra frekk?) med å i hvert fall ha ventet til den er blitt sendt.

Helge har venta lenge på å publisere denne på nytt ja :stuck_out_tongue:

Hahaha! Lov å prøve…

Er det gått sport i å havne her blant Finn brukere? Skjønner ikke hva annet “selgeren” kan få ut av å legge ut en slik annonse.

He, he - tror heller jeg ville betalt 1 mill for «Shitty Painting» enn 5100 for dette:

Jeg er nesten enig, men økonomisk måtte jeg nok latt “Shitty painting” passere.

Da disse selges til rundt halv pris, mener jeg dette er et svært dårlig kjøp.

Om Sandras nye byste (no pun intended) til 6000,- er et dårlig kjøp får markedet mene noe om, men når den fremdeles selges fra Galerie COA til 300 USD så fremstår det ikke som noe kupp per i dag nei…

Samme mann har vel lagt de ut for salg her på kunstveggen også? :slight_smile:

kun 4stk igjen hos COA nå :turtle:

Sveriges svar på Bambi. Direkte fra Fineart til deg!

https://www.fineart.no/kunstner/iron?utm_source=famail19_03&utm_medium=nyhetsbrev&utm_content=text&utm_campaign=iron

Blod er et sterkt virkemiddel.

Det vet jeg ikke :slight_smile: