Dårlige kjøp-tråden :)

Hvis den hatten er originalen til Brummund Dal fra Brødene Dal, så er jeg litt keen faktisk.

4 Likes

Her er det noen som tror på nissen.

(Hvis jeg tar feil og dette er en realistisk pris er jeg villig til å la min gå for rimelige 200k…)

1 Like

Haha mye penger. Har den ikke selv, men for å heller snakke om kunstverket: Den er helt rå!

1 Like

Kanskje det er en mer realistisk pris om noen år?

1 Like

Nei

4 Likes

Andrew Barton er en veldig bra skulptør, …mener nå jeg ihvertfall.

Økte plutselig nesten 10 000kr i verdi, skulle ha kjøpt eit par då galleriet la ut resten av trykkene på nettet i romjulen :joy:

1 Like

Så kan du ta å kjøpe DENNE med det samme: :rofl:

2 Likes

Livsverk til salgs; Eit Livsverk | FINN.no
Kun 1.370 000 :sweat_smile:

Hvor fant du den prisen? Sist jeg sjekket kostet dette printet nesten 7000 inkl fraktkostnad og avgifter

Trykket kostet ca 5000,- inkl frakt til Norge solgt fra Galerie C.O.A

1 Like

Vet egentlig ikke om dette er et dårlig kjøp,men uansett,synes det passer i denne kategorien da teksten i annonsen er helt ute. «binder hjemmer sammen i en rød tråd» og passer godt til Slettvoll Møbler??? :flushed::thinking: Haha,vet ikke om jeg le eller grine. I tillegg minner det utrolig om FinDac sine motiver

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=140543192

4 Likes

Skremmende! Ikke bare FinDac han kopierer…! Facebook

1 Like

Meinar at Findac posta om noko liknande på hans Instagram Story i desember/januar ang. nokon som kopierte hans verk osv. Der artisten sletta/deaktiverte Insta konto ganske raskt etter det.

1 Like

Ser også mye tatt fra Shepard Fairey

Og Hush :thinking:

Han tar Banksy i bytte, så det er bare å slå til.

2 Likes

Dersom dette viser seg å stemme kan vi bare stenge denne tråden.
Da har vi en vinner :joy:

1 Like

Har forstått at «flipping» er dobling av pris når salg skjer rett etter lansering, men hva heter det med over 3 gangeren prisen ved salg etter lansering ?

https://www.finn.no/140531301

2 Likes