Dårlige kjøp-tråden :)

Vesentlig høyere pris en alle tidligere salg av disse.

Sikker? 2 phillips auksjoner på hhv 106250hk$ og 125000hk$. Vet ikke om de er med eller uten fees.
I tillegg sothebys auksjon på ca.12000GBP. Ser ut som den kan skaffes for 12000usd ved raskt søk, men synes ikke utgangspris 120000kr i annonsen nødvendigvis klassifiserer den som dårlig kjøp.

2 Likes

Jeg fant raskt flere med lavere pris en 120k når jeg leitet. Og det fra gallerier

Ja veldig sikker. :nerd_face:

Og se de siste (alle) salgene her:
https://stockx.com/kaws-pinocchio-jiminy-cricket-vinyl-figure-multi

“Alle tidligere salg av disse” skrev du. Fakta er vel at det ikke stemmer.

Men ser ut til at ca.9000-10000usd ish er omtrentlig markedspris.

Ja la meg skrive det litt tydeligere da.
«Alle tidligere salg som StockX refererer til.» Ref linken jeg la ut.
Det er alltid salg som ikke logges, dette vet du og alle andre.

Nå er vel ikke StockX representativ på markedet… not even close

De er tydeligvis det i dette tilfelle.
Ref siste salgspriser logget hos stockx og hva disse ligger tilgjengelig for hos en del kjente gallerier. Ref artsy linken.

Til info så bryr jeg meg katta om Kaws og hans priser. Har ingen hest (nips/leketøy) i racet, ville bare legge denne ut som et varsel om at det var et dårlig kjøp ifht tidligere salg.

1 Like

da sier vi det sånn - takker for ditt inspill

nyt solen - det gjør godt for humøret :slight_smile:

Mitt humør er på topp. Blir mer forundret over humøret til andre her inne som er på tå hev hele tiden…
Men sånn blir man kanskje av å ha hester med i alle ulike race.

6 Likes

Både pris og lagringsmetode gjør at jeg får vondt.

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=199158506

12 Likes

Hvor lenge “tåler” et trykk å ligge i rør?
Mulig dumt spørsmål, men nylig kjøpt mitt første trykk, og rekker ikke å ramme det inn før jeg drar hjem på juleferie.

Ingen fasit, det avhenger av mange faktorer, papirtype og tykkelse, trykksverte, temperatur, fuktighet, rørdiameter og så videre og så videre. Måneder går som regel alltid fint, men sannsynligheten for komplikasjoner øker med tiden. Selv har jeg sett ting som har fint klart mange år, og andre som har vært totalt ødelagt etter kort tid.

3 Likes

Vil uansett anbefale alle å skaffe seg en selwynmappe(eller lignende). Ligger alltid trykkene mine flatt med press etter mottakelse, og inn i mappe etter noen uker. Om jeg handler lokalt, prøver jeg alltid å hente det uten at det noen sinne har vært i tube

2 Likes

Takk for svar, begge to! Kanskje jeg får ta med trykket mitt hjem, så jeg får skaffet ramme!

Nå er annonsen slettet ser det ut som. Hva var prisen og hva tenker en om hva som er riktig pris på en bunad?

Prisen på den var vel 40 000,-

Ai. Det var litt voldsomt

1 Like

20k for Bansky Soup Can plakat, 5 stk som har lagret den

Dette er faktisk ikke så ille sammenliknet med hva den selges for i utlandet.

2 Likes