Dårlige kjøp-tråden :)

Et sted mellom 5-8000 mennesker. Storparten i eneboliger.
Forholdsvis rik bydel med tanke på boligprisene.

Så er nok noen her inne med postnummer Søreidgrend.

Hilsen fraflyttet :slight_smile:

2 Likes

Virkelig futt i Bjor-markedet om dagen!

4 Likes

Altså … Finn-annonser uten navn eller tilbakemeldinger, og produkter som vurderes solgt. Er det virkelig noen som handler fra disse folkene?

1 Like

Jeg vet da ikke hvor du bor🙄 hva er poenget med posten din? Humor?

1 Like

Her snakker vi vel nesten en 0 for mye?

2 Likes

Humor? Jeg mener at returnen ikke var fantastisk, gitt hva Martin Whatson har gitt på en langt kortere tidsperiode. 10år er lenge

1 Like

Praying Girl trykket er mitt hvis folk lurte. Har lagt ut den og mye annet med åpent navn og område.

@Johnny jeg er usikker om du har misforstått meningen med denne tråden. Jeg trodde hvertfall at den var ment når folk mente at et kjøp som lå ute aktivt nå var et dårlig kjøp i dag, ikke om noe har vært en dårlig investering etter 10år? Kanskje jeg som misforstår.

11 Likes

“Mulig dette er feil kategori”
Ergo jeg som har misforstått, my bad

Returnen ikke fantastisk faktisk :joy: med mindre du er Elon Musk, Bill gates, john Fredriksen eller en eller annen forretningsmann med enorm suksess, så tror jeg du bare skal gi deg.

2 Likes

Ell du kjøpte MW Panda for 5000 kr, og selger den halvannet år senere for 20000kr? Er det så vanskelig

Så de fleste kunstkjøp er dårlige kjøp da? Greit å vite👍

4 Likes

Returnen på Amazon siste 15 år er dårlig fordi BTC har gjort det mye bedre på bare 10 år.

1 Like

Galskap… Synes 20 hadde vært mer enn nok

ALT har gjort det dårlig pga bitcoin :+1:

Hvis man måler kvaliteten av kunsten sin i pengeverdien er man vel på feil forum? Eller er KV også i ferd med å bli tatt over av kapitalismen? Spør for en venn som er kapitalistisk kunstsamler.

5 Likes

Denne var vel i overkant høyt priset…

1 Like

Tilbud på Banksy

Folk burde rapportere… Uting med denne falske kunsten!

4 Likes

Whatson :rocket::rocket::rocket:

1 Like

Det virkelig kunstverket her er det sertifikatet :slightly_smiling_face:

2 Likes