Dårlige kjøp-tråden :)

Aha, da skjønner jeg, ikke langt unna dobbel pris omtrent, beskjedent.

1 Like

:pinched_fingers:t2: 16’!?

1 Like

Må være en 0 for mye her :sweat_smile:

3 Likes

En del nuller for mye her også….

1 Like

Årets ?

2 Likes

Innimellom begynner jeg å lure på hva som finnes inne i hodet på enkelte selgere.

6 Likes

Må være der grommeste I lands problemet jeg har sett EVVER

2 Likes

:speak_no_evil::speak_no_evil:

2 Likes

Sprekt? :blush:

https://www.finn.no/251068365

1 Like

Dette trykket har en spesiell historie som det står i annonsen, det var standard trykk og HF- trykk som jeg fikk kjøpt et eksemplar av, hva kan det være verdt mon tro :thinking:

3 Likes

Enig
Jeg mener at selger har priset seg 15K for høyt.

2 Likes

Tenker 40k kanskje er litt optimistisk? Men har det selv (standard) så jo mer jo bedre! :grinning: Jeg heier. Blir spennende å se respons :+1:

2 Likes

120.000kr for denne:

Nå vet vi kanskje hva «Avatars of Love»-tegningene fra Torgersen-auksjonen kan gå for? :crossed_fingers:t3:

1 Like

Du mener 150.000 :+1:

1 Like

150, ja :sweat_smile: Enda bedre! (Takk for rettelse)

1 Like

20k.

2 Likes

Vet ikke om dette er riktig sted, men fant ikke en mer passende tråd enn denne.

Jeg og en kompis kontaktet et galleri og en kunstner angående noen bilder som er listet som “price on request”. Vi fikk vidt forskjellige priser der min kompis fikk en signifikant lavere prisantydning enn meg.
Hvor vanlig er dette?

“All prices are plus TAX and shipment”. Jeg tolker ikke setningen feil når det betyr pris + shipping og avgift. Altså shipping og avgifter er ikke inkludert.

Vet ikke om praksisen er vanlig, men engelsken din er ikke noe å si på.

2 Likes

Det hørtes fryktelig useriøst ut, men kanskje de tenkte at med to henvendelser på samme verk så kunne de utnytte det og presse prisen opp…

Dyrt for ett Chevrier bilde hvor rammen har blitt knust en gang?