Dårlige kjøp-tråden :)

Dyrt for ett Chevrier bilde hvor rammen har blitt knust en gang?

Hvor stor det at rammen har blitt knust? Du misser ikke kunstglass med knustglass? :sweat_smile: denne har ligget til salgs så lenge jeg kan huske.

2 Likes

Se på bilde nr.7 nederst i venstre hjørnet. Knust glass og ødelagt ramme

2 Likes

My bad :blush: så lenge det ikke finnes skader på trykk som følger av ødelagt ramme så vil det vil ikke ha noen ting å si? Jeg personlig tatt trykket ut av den nye rammen og gått ordentlig over det før jeg gikk til handel.

4 Likes

Denne har ikke blitt solgt på 4000kr ila de siste 3årene, kunstneren har heller ikke endret sin posisjon i markedet, så da prøver vi nå 20 000kr som utsalgspris :sweat_smile:

1 Like

Skal gjerne ikke kalle det dårlige kjøp, men minner jo sterkt om enkelt graffitipregete dyr som er til salgs hos andre.

1 Like

Denne får du ferdig innrammet hos Fineart for 33K

Bjarne Melgaard bilde «I hate people» til salgs | FINN.no

2 Likes

2 dårlige kjøp der da, altså :sweat_smile:

6 Likes

Det kan du trygt si :sweat_smile:

4 Likes

Det er riktig nok innrammet, men trykket kan også kjøpes her for 7500…

En ekte Pushwagner kopi for bare 8000,-
Løp å kjøp!

https://www.finn.no/257473612

1 Like

Den er også signert Pushwagner, og den er da per definisjon en forfalskning. Bare å rapportere :slight_smile:

4 Likes

Denne hører vel til her…

1 Like

Kan alle sende mld og le av han? Gikk såvidt for under 40k pluss auksjonspåslag.

2 Likes

Merkelig? :sweat_smile: Dette er jo classic!

3 Likes

No shit, derav alle sende mld til han.

2 Likes

Satan så kul du er. For en helt. Alle må sende deg en melding og fortelle så tøff du er. Makan til helt.

4 Likes

Du leste nok feil, ikke til meg - til han som har annonsen :rofl::ok_man:

3 Likes

Tror nok det er du som ikke skjønner ironi. La folk få sette pris på sine egne ting som de vil. Så lenge det ikke er svindel trenger man ikke oppforde å spamme ned innboksen til noen for å fortelle hvor idiot vedkommende er.

13 Likes

I japan så får man kanskje den summen? Så helt på bærtur er han vel ikke :blush:

2 Likes