Dårlige kjøp-tråden :)

Tidenes deal👍

3 Likes

«Fake» Keith Haring trykk som selges for 30 000, her er det ganske mange nuller for mye. Dette er i beste fall en plakat

3 Likes

Det er jo tross alt en AP

3 Likes

En del foretrekker Frode sine bilder i AP, da disse er nummererte, i motsettning til en del andre kunstnere hvor det er liten grad av kontroll på AP bilder.

1 Like

150 000 for trym ruud?

150 000 for push gigaton?

Fantasipriser!

6 Likes

Gigaton er jo lagervare til under 50K hos flere gallerier, så 3 gangeren er i overkant optimistisk :slight_smile:

4 Likes

ja, trykk etter han døde med stempel har ikke samme verdistigning sammenlignet med signerte trykk fra mens han levde, gigaton ble jo lansert i 2018 til pris rundt 38 000.

3 Likes

Han her må jo tro litt på julenissen også :nerd_face::santa:

4 Likes

er vel lov å le litt, bildet løst i rammen…

7 Likes

Andre som blir drittlei den her annonsen som kommer opp som varsel i Finn-appen hver dag siden han enten endrer annonsen eller legger den ut på nytt hver dag😭?
X antall «tags»…

11 Likes

Ja får den opp og :joy:

1 Like

Jepp, ganske unødvendig. Rapportert inn til Finn, så kanskje de stopper det.

1 Like

Hvis dette ble kjøpt i 2007 og er oppbevart i tuben siden, kan det vell kanskje kvalifisere til en plass her ?

3 Likes

Dette var et av trykkene som lenge var tilgjengelig på nettsiden, men vi snakker likevel om 7-8 år på rull. Det behøver ikke bety at det er skadet, men jeg ville ikke anbefalt å lagre så lenge.

2 Likes

Noen som kunne tenke seg og bytte Banksy’en eller Pejac’en sin i denne ?? Finn.no er for slapp med hva som blir sluppet igjennom. Burde de hatt egen bytte kategori ? Blir bare irritert av sånne annonser.

3 Likes

Jeg prøver å fjerne Vormedal fra alle søk på Finn. Så sinnsykt irriterende

1 Like

Hvem er det som holder til der? Noen som vet?

3 Likes

Den personen som holder til der har iallfall prøvd å selge de samme verkene uten hell siden jeg startet denne reisen i 2016….

Jeg mottar gjerne tips til hvordan fjerne «Vormedal» fra alle mine Finn søk!

4 Likes

Kaster opp så fort jeg ser Mark Maggi :nauseated_face: riiiii

1 Like

Prøv dette.

Fritekstsøk støtter spesifisering med OR og NOT.
Eksempel:
romaskin OR treningsbenk
ski NOT barneski. Du kan også legge til et minustegn foran. Vil du ikke søke etter en stol som er fra IKEA, kan du velge stol -ikea når du søker i fritekstfeltet.

5 Likes