Dårlige kjøp-tråden :)

Den er ikke HF, men HC. Som det meste på finn er vel 2-3 gangeren reell pris relativt vanlig :slight_smile:

3 Likes

Ja, helt på jordet.
Stay away, tenker eg.

HC er også forkorelse for: “HC - Hors Commerce means ‘out of trade’ in English.”
Som betyr at dette IKKE er laget videresalg.

Så antar at eier også bryter med kunstnerens eget ønske, når han selger dette like etter utgivelsen…

:-1:

3 Likes

Ligger forsvarlig rullet sammen i pakke fra FineArt. :man_facepalming:

6 Likes

Tidenes deal👍

3 Likes

«Fake» Keith Haring trykk som selges for 30 000, her er det ganske mange nuller for mye. Dette er i beste fall en plakat

3 Likes

Det er jo tross alt en AP

3 Likes

En del foretrekker Frode sine bilder i AP, da disse er nummererte, i motsettning til en del andre kunstnere hvor det er liten grad av kontroll på AP bilder.

1 Like

150 000 for trym ruud?

150 000 for push gigaton?

Fantasipriser!

6 Likes

Gigaton er jo lagervare til under 50K hos flere gallerier, så 3 gangeren er i overkant optimistisk :slight_smile:

4 Likes

ja, trykk etter han døde med stempel har ikke samme verdistigning sammenlignet med signerte trykk fra mens han levde, gigaton ble jo lansert i 2018 til pris rundt 38 000.

3 Likes

Han her må jo tro litt på julenissen også :nerd_face::santa:

4 Likes

er vel lov å le litt, bildet løst i rammen…

7 Likes

Andre som blir drittlei den her annonsen som kommer opp som varsel i Finn-appen hver dag siden han enten endrer annonsen eller legger den ut på nytt hver dag😭?
X antall «tags»…

11 Likes

Ja får den opp og :joy:

1 Like

Jepp, ganske unødvendig. Rapportert inn til Finn, så kanskje de stopper det.

1 Like

Hvis dette ble kjøpt i 2007 og er oppbevart i tuben siden, kan det vell kanskje kvalifisere til en plass her ?

3 Likes

Dette var et av trykkene som lenge var tilgjengelig på nettsiden, men vi snakker likevel om 7-8 år på rull. Det behøver ikke bety at det er skadet, men jeg ville ikke anbefalt å lagre så lenge.

2 Likes

Noen som kunne tenke seg og bytte Banksy’en eller Pejac’en sin i denne ?? Finn.no er for slapp med hva som blir sluppet igjennom. Burde de hatt egen bytte kategori ? Blir bare irritert av sånne annonser.

3 Likes

Jeg prøver å fjerne Vormedal fra alle søk på Finn. Så sinnsykt irriterende

1 Like

Hvem er det som holder til der? Noen som vet?

3 Likes