Dårlige kjøp-tråden :)

Når ett trykk ligger så lenge i rull som dette, er den da ødelagt? Vet det har vært snakk om lignende tidligere her :slight_smile: Men setter stor pris på svar :slightly_smiling_face:

2 Likes

Kan muligens være ødelagt. Kommer helt an på hvor hardt det har vært rullet sammen og hvor mettet papiret er i forhold til krakelering.

Ville tatt det ut av hylsen og latt det ligge ute uten å rulle det ut sånn at det naturlig får tilpasse seg klima og temperatur. Etterhvert kan du rulle det forsiktig ut for å se etter skader og legge det under press for å få det flatt. Ville ikke kjøpt det uten å inspisere trykket først.

3 Likes

Mest sannsynlig ja. Personlig ville jeg aldri kjøpt ett trykk som har vært oppbevart i tube over lengre tid. Rull/tuber er kun ment for forsendelser, ikke oppbevaring…

5 Likes

Solgte et til kostpris i forrige uke til 6147,-. Solgte jeg mitt for billig eller er dette et dårlig kjøp?

3 Likes

Tipper du kunne skviset litt mer ut av det - men så er verdien av et kjapt salg ikke til å kimse av :slight_smile:

2 Likes

Indianeren er tilbake:

“…p.gr. av god PR for bildet + bok + print er prisen satt kraftig ned.” :zombie:

9 Likes

Dette er ikke mini :blush:

9 Likes

Ikke i denne størrelsen vel?

1 Like

Usikker… mulig @Spray har rett? Skal i tilfelle fjerne innlegget selvsagt, bare mener å ha sett dette trykket veldig mange ganger for 6-8k ish

2 Likes

Dette er ikke mini, så Spray har rett her :slight_smile:
Denne størrelsen og opplaget har ligget på +/- dette en god stund :slight_smile:

5 Likes

Jada, kunstnerisk frihet osv, men … Heter virkelig bildet det han skriver…? Jeg hadde forventet å se en kokk :crazy_face::man_cook:t2:

En indianerhøvding er vel Chief - ikke Chef.

Kan tenkes verdien hadde vært der om det var en kokk også? Kreativitet osv :sweat_smile:

6 Likes

Noen som har tilgang til hele artikkelen ?

En tidligere arbeidsgiver fikk maleri av Jan som betaling av leie for lager så kunne vert interessant å lese hele artikkelen :slight_smile:














9 Likes

Vet ikke om dette er dårlig kjøp, men i hvert fall svært høy pris og kraftige lovnader:

«Her gjør du en trygg og god investering»

6 Likes

Her er det noe rart. Trykket er 100x77 cm i original størrelse mens det i annonsen er 90x74 cm (med ramme?). Det ser rett og slett ut som om det av en eller annen grunn har blitt beskåret uten at dette er oppgitt i annonsen.

Bilde av mitt eget som referanse:

2 Likes

Denne hører hjemme her.

1 Like

Dette er vel litt overdreven pris?

5 Likes

Ja, et kjapt ebaysøk gir deg en pris på alle for 14k nylig solgt( dog ikke hf).

1 Like