Dårlige kjøp-tråden :)

https://www.finn.no/297533956

2 Likes

denne ligger vel LITT langt over realistisk pris ja…

9 Likes

Seriøst. Dette er fantasi i mine øyne.

4 Likes

Gått ned i pris nå :joy:

2 Likes

Skal få min HF for den prisen :sweat_smile:

3 Likes

Min hf/pp og :joy: dette er jo det galne te jeg Har sett

Må minst ha 150’ for min HF.

2 Likes

https://www.finn.no/202245406

Noen som vil ha et takke kort til 5000?

Skal ha minst 10.000 for mitt.

2 Likes

kjedelig at kun dem i Helse vest fikk kort :confused: kunne godt ha tenkt meg et også som jobber i helse midt-Norge :sweat_smile:

3 Likes
4 Likes

Denne er vel ihvertfall 80k over markedet i dag?

2 Likes

Klarer ikke å se for meg at dette er særlig mye verdt overhodet for å være helt ærlig, men mulig jeg er helt på bærtur. Hvor ligger Vebjørn Sand markedet nå egentlig?

7 Likes

Tror du helt klart er inne på noe her. Tror han har et aktivt førstehåndsmarked og jeg likte Roseslottet godt. Liker også at han og teamet rundt har engasjement og drive + tenker kommersielt i stedet for å kun skulle hente midler fra statlige subsidier.

Klarte bare å finne et tilslag for maleri hos Blomqvist (som har en helt annen kvalitet og pris):
Blomqvist

3 Likes

Altså, 1,4 mill er vel prisen han må betale for å gi det bort.

4 Likes

Enig. Ikke helt min type kunst, men synes også roseslottet er er veldig fint prosjekt.

I denne episoden av Kunstpraten snakker han mye om det. Virker som en bra fyr!

2 Likes

Prisen er ca den overprisen nyrike og gammelrike uten smak betaler for Sand i førstehåndmarkede.
Auksjonsrekorden for Sand er rundt 300000 for et av arktisbildene for noen år siden, jeg skriver ca for jeg er så :exploding_head::face_with_symbols_over_mouth: av Sands bilder at jeg orker ikke å slå det opp.
Jeg bruker emoji noe jeg nesten aldri bruker utrykker min :face_with_symbols_over_mouth: over Sand.

5 Likes

Uansett verdi er det rimelig dårlig stil å selge videre det som åpenbart var en gave

8 Likes

Vebjørn og jeg delte dype samtaler om livet, kunsten, skapergleden, familie, nære relasjoner, og livsmisjon under prosessen. Disse samtalene har utvilsomt påvirket det ferdige kunstverket, og gjør det enda mer meningsfylt.

Er ikke bare prisingen som mangler litt beskjedenhet/moderasjon? :sweat_smile:

7 Likes

Hva er grunnen til at et nesten samlet korps av kunstvitere har denne holdningen overfor Sand?