Dårlige kjøp-tråden :)

Får jo ikke solgt noe, så vil ikke kalle ham dyktig :sweat_smile:

1 Like

Da tenker jeg at behovet for å selge nødvendigvis ikke er så stort😊 desto viktigere at de som skal kjøpe/selge er oppdatert på markedsprisene og ikke bruker urealistiske priser som utgangspunkt. Særlig om man er opptatt av å få solgt.

Tror flere av oss har en slags utkjøpsklausul på bildene sine. At man legger ut bilder man i utgangspunktet gjerne beholder, men likevel legger ut, i tilfelle noen gir en bra pris. Man har jo ofte «det neste verket» man vil kjøpe.

Når det er sagt så er Desperado muligens desperado etter å selge flere av sine 200 verk, så da vil kanskje fantasipriser ikke gi veldig snarlig uttelling.

2 Likes

Om det menes at dette er dårlig kjøp. Hva ville være mer riktig pris? Jeg ser det er et ganske stort bilde. Jeg har lite peiling på markedsverdi for Mehdi så spør av den grunn. :slight_smile:

25-30’ er korrekt pris i dagens marked for båten til Mehdi.

Når det ligger usolgt til 32’ i månedsvis, så er det en indikator i seg selv.

Jeg har selv eid dette i mange år, men solgt det for en stund siden.

1 Like

Rapportert denne flere ganger. Fra en utstilling med reproduserte verk og ingenting med banksy å gjøre

2 Likes

Finn virker til å gi blanke i scam/lureri på Finn noen ganger.

Det viktigste for dem er å stoppe forhåndssalg og matvarer på finn så dem ikke tjener penger ( men ingen scam ) enn å stoppe dem som stjeler penger fra folk med falske produkter eller ikke sender varene :upside_down_face:

1 Like