Totalt overpriset. Verdi ca 13-16K
maks ![]()
GP kaster denne nærmest etter folket.
Disse hører vel hjemme her.. hva går disse for om dagen? 1000kr stykker maks?
Alternativt Banksy: Cut & Run | Glasgow Life Shop til GBP 15 + frakt.
Alec Monopoly. Spiller ingen rolle om det er 44.000,- elle 4 kroner. Havner i denne kategorien uansett…
Interessant maleri. Ser det bygger på fotoseansen 25.september.1971 på Rikshospitalet tre dager etter Prinsesse Märtha Louises fødsel. Det er ett tidsbilde der en amatørmaler sikkert 71/72 maler en hyllest til den senere kongelige rebellen. Merkelig bilde men ett godt bilde på en annen tid i norgeshistorien. Selve bilde er jo elendig malt, men morsomt. Sier også mye om dagens Norge når selger kaller bilde for Dronning Sonja med baby og ikke markedsfører det som Kronprinsesse Sonja med nyfødt Prinsesse Märtha Louise og kjører på med historisk dokument på stor kongelig begivenhet i Norge.
Er en og annen gang innom Finn, for å drømme meg bort i bolig annonser. Er sikkert godt sporet der, første annonse som kom meg i møte før jeg fikk snurten av en eneste nanometer av en kvm i Tromsø var noe ennå mere overpriset og ennå mere volatilt uten en eneste oppside etter mine følelser - som stirret mot meg. En posthum utskrevet plakat signert av en venn av kunstneren. 1/10 million norske kroner ønsket selger for plakaten, en av mange lignede annonser med signerte plakater av samme kunstner - ikke første gang det er skrevet i tråden om temaet og ikke siste. Var lenge siden jeg har tenkt på de venne signerte bildene og mine ord er sikkert overflødig for andre, men dagens første annonse på Finn var en god påminnelse for meg om når ting går i gal retning i ett kunstnerskap. Skal ikke ta gleden fra de som har kjøpt lignede produkter fra samme kunstner, men når jeg tok ett søk på kunstnernavnet generelt på Finn Torget slår det meg hvor enormt mange plakater fra samme kunstners univers fra de siste årene han var aktiv + ponstume utgivelser som denne - PS: Jeg er meget glad i denne kunstnerens arbeider, har selv noen bilder fra en annen epoke av kunstnerskapet - den delen av kunstnerskapet er nesten fraværende fra Finn.
Dagens dårligste kjøp:
Whatson - Eternal Reflection
Hele 70.000,- for et verk som klarer såvidt å bli solgt for 25-30.0000,- i dagens marked
Sorry, men dette…
Men det selges «billig» ![]()
Koster 12000 direkte hos Bjor ![]()
Men husk det er billig
Jeg tror selger bommet litt på 1. april mot 1. februar…
65’ for Mehdi «båten». Selger hadde den ute til 44.000 i lang tid i fjor uten napp, samtidig som en annen prøvde å selge til 32’.![]()
Da kan du heller kjøpe denne til 70😁
Å herre! Den har jeg ikke fått opp en gang.![]()
Selgeren (desperado) selger jo absolutt alt til langt over markedspris. Lever litt i sin egen fantasiverden
Om han selger til langt over markedspris er han dyktig! (Men bør ikke lure noen). Ellers tenker jeg også det er bra at noen setter de prisene de selv vil og kan gjør det. Det skremmer kanskje vekk noen budgivere, men ikke utenkelig at det selges lavere. Skal alt prises til markedspris eller lavere, blir trenden vi har vært inni og er i bare enda verre.