En «0» for mye?
https://www.finn.no/402519568
Jepp! Føler de mest “riktige” prisene på Pushwagner settes hos Blomqvist.
Samme som selger røde selvportrett til 194k
Mulig jeg ikke ser det helt opplagte..
Den fornyede skrik | FINN-torget?
“Prisen gjenspeiler verdien som kunstner legger i arbeidet, og innsatsen bak hvert eneste penselstrøk.”
Ser ut som blodsukkeret var litt lavt da hendene ble malt.
Mulig denne er blitt postet før, men fortsatt like artig :
Veldig «unik» main ed. Som selger skriver:
«Dette trykket har en spesiell historie da det ble kjøpt på auksjonen gjennom Consulatet i Stavanger. Pøbel donerte trykket og inntektene gikk dit.
Under personlig henting av trykket dukket Pøbel opp og hadde en guidet tur gjennom Stavanger og Bryne med historie av sine verk på stedende de var.
Altså et trykk med mer historie enn de andre tykkene.»
Selger fikk guidet tur av «selveste» Pøbel, men kjøper må betale 2x verdien på trykket
mye rart på finn, men dette er noe av det dummeste ![]()
Hen burde i det minste filmet den guidede turen, så film-fila kunne fulgt med på handelen ![]()
![]()
Mener jeg har de liggende lagret flatt i en mappe, skal få de til halv pris. Shoot me a DM😎
Om noen legger 90’ på bordet for et MW print av et dyr i dyrehagen, så skal jeg sende en anmodning om at de blir erklært uegnet til å håndtere egen økonomi.
Den har MW spacere da.
Da er den lagt ut litt for billig etter min mening
Usikker på om du er seriøs, men håper for din del ikke det.![]()
Var useriøs der ja. Men skjønner at du lurer ![]()
Korriger meg om jeg har feil, men er ikke denne voldsomt overpriset?
Selv jeg ser denne Sandraen er priset uten noen som helst beskjedenhet - kun få mest mulig ut av bildet, men som med så mye av kunsten på Finn, i den blå avis osv blir de bare liggende der å samle støv. Regner med dette er et bilde til i ca 20k - koringer meg dere som kan Sandra.