Den er visst solgt ser jeg ![]()
Jeg er ikke veldig oppdatert på BOT sitt marked, men jeg er veldig sikker på at denne annonsen hører hjemme her:
125’ for et bot canvas er vel (nesten) 100’ for mye??
Føler 90% av gatekunsten på Finn.no er overpriset i dagens marked dessverre…
Er kanskje derfor nesten ingenting selger på Finn om dagen. Syns alt på Finn er ekstremt overpriset om dagen, spesielt Pushwagner
Mye er nok overpriset ifht hva vi i Norge mener er normal pris, og satt sammen med vår dårlige kjøpekraft i disse dager.
Jeg har solgt flere verk til utlandet i det siste, og det til priser høyere enn i Norge. Det er noen fordeler med at regjeringen vår kjører krona i dass!![]()
Kjempefordel ![]()
Hehe.
Kommer litt an på hvilke side av gjerdet man sitter på🤓
Vil si minst 100 for mye ja…
Eneste positive her er at man får samlet mye av det dårlige Munch har laget
Om det hadde fantes en kåring for årets dårligste kjøp, så har man en sterk kandidat her:
Det flotteste samleobjektet fra Whatson og Snik Utstillingsplakaten deres fra Next Street Gallery i 2016
Ikke bare tror vedkommende på
, men jaggu disses både Whatson og Snik når det påståes at det er det flotteste samleobjektet fra dem
.
Jeg kan ikke skjønne annet enn at denne fortjener en plass i denne tråden.
90’ for et print av Martin er vel tegn på feberfantasier?
Et søk på Martin Whatson gir nå 466 treff på Finn.no
Dagens priser er et helt annet sted enn under pandemien
HYSJ på deg! Hadde tenkt til å ta den passé’n der!
Forøvrig er vel eksempelvis dancer main for 50løk omtrent som det har vært de siste 10 årene, er det ikke det da?
Det er sant, men alltid noen som drømmer uansett.
Jeg snakket med en rammemaker tidligere i uken.
Kundene i alder 20-35 har blitt totalt fraværende. De kjøper ikke kunst lenger og rammer da ikke inn noe. Nå var det kun institusjoner, bedrifter og «eldre» som var innom.
Nei. Dancer var godt under 30’ frem til pandemien.
Jøss, mente den har vært rundt 50 “alltid”
har ikke dancer selv asså, bare fulgt litt med på den.
Er sånn 70% klar for kjøp
som siden 2016 eller rundt der ![]()
Jeg kjøpte min i 2016 for rundt 16’ og solgte for rundt 25’ i 2018/2019.
Kanskje bare jeg som ikke er helt oppdatert på markedet til Sandra. Syntes det var noget stivt
Kan se ut som om det er en null for mye😅
Stadig vekk noen som setter en null for mye…..
https://www.finn.no/401592231