David Shrigley release 7/6 11am UK

Shrigley har vokst veldig på med. Wallner viste et fantastisk verk av han på Chart forrige helg, men 100 tegninger som et verk var litt mye for meg denne gangen…

1 Like

Mye Shrigley i 2018. Står over dette trykket i dag, men på første og andre tier virker som gode kjøp.

Hva er sannsynligheten for å komme igjennom på telefon her? Ekspederer de en og en?

Sist var det en og en, og når man må oppgi all info, kredittkort og så videre i samtalen er de lange. Da går tiden fort.

2 Likes

Lykke til: +442074941434

Kom igjennom på 4 :stuck_out_tongue: så da ble det i overkant for meg.

Damn.

Nytt Shrigley ‘Fucking Ace’ trykk tilgjengelig hos Jealous: https://www.jealousgallery.com/prints/fucking-ace

2160 GBP. Edition 125 og større trykk enn forrige opplag ‘Fucking Ace’. Forrige opplag går vel nesten for det dobbelte, så god mulighet om man ønsker seg dette trykket. Blir litt i overkant prismessig for min del - så tror jeg står over denne (må i alle fall tenke litt på det).

Dette printet ligger noe lavere i pris på eBay (totalt med shipping), og mulighet for «best offer». Selvfølgelig høyere risiko. Har dette vært solgt for en lavere pris tidligere?

Tror det ble solgt til halve prisen på Jealous’ 10-års markering forrige uke (in person). Så skulle de legge resten av trykkene for salg online (litt synd at de dobler prisen…).

1 Like

De startet på 950 pund for de første 100 solgte, så disse er det snart tomt for. Solgt overraskende bra!

Noe som lignet Shrigley på restaurantmeny i London!

5 Likes

Når er det slipp? Sitter klar med f5

1 Like