Den store øl-tråden 🍻

Drakk en deilig Barley Wine i går kveld.

1 Like


Jeg er på de her nå.

2 Likes

Er en tur i Trondheim denne helgen og må jo prøve det lokale.

Monkeybrew og austmann leverer, men tester jo ut det uprøvde og…

1 Like

Monkeybrew har laget mye bra, men Austmann synes jeg er heller labert. Prøvd mye og blir stort sett skuffet hver gang.

Jeg slenger inn en anbefaling for ølfestivalen Smaabrygg :ok_hand:t2: Arrangeres årlig i juni, og billetten inkluderer fri smaking av øl fra mikrobryggerier/hjemmebryggere, god mat, musikk og stemning :beers: En flott start på sommeren :sunny:

3 Likes

Året store høydepunkt har for meg vært What’s Brewing på Tau Scene (gamle Tou bryggeri) i Stavanger.

En annen høydare i regionen er Tour de Brasserie på Randaberg. 5 lokasjoner man sykler (rolig og avbalansert) til og smaker på diverse hjemmebrygg. Avsluttes med stor låvefest på siste stopp.

2 Likes

Det høres jo helt fantastisk ut. Nesten litt unorsk om jeg kan si det. Frister til å teste det. Jeg har som mål å komme meg på Bergen ølfestival neste år. Planlegger også en tur på 7 Fjell om ikke lenge. Ellers har jeg vært på et par ulike festivaler i både Sverige og Belgia. Kan anbefale byen Brugge om dere vil ha en øltur. Den byen er rett og slett fantastisk. :slight_smile: Passer både til øltur for gutta, firmatur eller en tur med damen. Jeg har testet alle de variantene med stor suksess :slight_smile:

1 Like

Apropos 7 Fjell :grinning:

4 Likes

haha… det der var jo genialt :smiley:

1 Like

Får prøve å holde litt liv i tråden.


Lervig Supersonic
Varenummer 7746702

Fruktig, tropisk og balansert. Synes den var god.

Ha en fin kveld alle sammen! :beers:

15 Likes

En skål sendes :slight_smile:

4 Likes

En favoritt hos meg! Krever litt men en må passe seg litt for en slik halvliter tilsvarer faktisk 3 vanlige øl;)

1 Like

Ingen av dere som stakk innom Bergen Ølfestival i helgen? Ut fra bildene så det ut som en jæla bra event.

Lite med øl på denne kanten. Skal ta det igjen snart! :partying_face:

1 Like

Synes Salikatt leverer varene også på butikkstyrke. Brygget denne uka og smakte friskt og godt :star_struck:

4 Likes


Lervig Tasty Juice IPA
Varenummer 7310902

Tropisk, litt bitter på slutten, rund og god.

Ha en fin lørdagskveld! :beers:

9 Likes

Det eneste jeg ser der er H20⚓️🧑🏽‍🚀

3 Likes

Det er ikke øl, men jeg måtte teste det nye produktet til Bareksten og 7 Fjell.

Håpet smaken av kanel og klementin skulle være mer fremtredende. Ja når de først lager en slik miks.

Kjører i gang en liten konkurranse som varer frem til 28.11.21. :beers: :santa:

For å være med i konkurransen er det en enkel regel:

Post et bilde i denne tråden som kombinerer øl og kunst.

Alle som poster et bilde er med i trekning av en øl-julekalender. Vinneren får velge en øl-julekalender fra enten Lervig & Brewery FrIends, 7 Fjell eller Gulating.

bilde

Håper på mange bidrag.

Lykke til! :slight_smile:

15 Likes

Fantastisk initiativ @anon57870405!
Jeg skal bidra, må bare ta det perfekte bildet…

2 Likes

8 Likes