Drakk en deilig Barley Wine i går kveld.
Er en tur i Trondheim denne helgen og må jo prøve det lokale.
Monkeybrew og austmann leverer, men tester jo ut det uprøvde og…
Monkeybrew har laget mye bra, men Austmann synes jeg er heller labert. Prøvd mye og blir stort sett skuffet hver gang.
Jeg slenger inn en anbefaling for ølfestivalen Smaabrygg Arrangeres årlig i juni, og billetten inkluderer fri smaking av øl fra mikrobryggerier/hjemmebryggere, god mat, musikk og stemning
En flott start på sommeren
Året store høydepunkt har for meg vært What’s Brewing på Tau Scene (gamle Tou bryggeri) i Stavanger.
En annen høydare i regionen er Tour de Brasserie på Randaberg. 5 lokasjoner man sykler (rolig og avbalansert) til og smaker på diverse hjemmebrygg. Avsluttes med stor låvefest på siste stopp.
Det høres jo helt fantastisk ut. Nesten litt unorsk om jeg kan si det. Frister til å teste det. Jeg har som mål å komme meg på Bergen ølfestival neste år. Planlegger også en tur på 7 Fjell om ikke lenge. Ellers har jeg vært på et par ulike festivaler i både Sverige og Belgia. Kan anbefale byen Brugge om dere vil ha en øltur. Den byen er rett og slett fantastisk. Passer både til øltur for gutta, firmatur eller en tur med damen. Jeg har testet alle de variantene med stor suksess
haha… det der var jo genialt
Får prøve å holde litt liv i tråden.
Lervig Supersonic
Varenummer 7746702
Fruktig, tropisk og balansert. Synes den var god.
Ha en fin kveld alle sammen!
En favoritt hos meg! Krever litt men en må passe seg litt for en slik halvliter tilsvarer faktisk 3 vanlige øl;)
Ingen av dere som stakk innom Bergen Ølfestival i helgen? Ut fra bildene så det ut som en jæla bra event.
Lite med øl på denne kanten. Skal ta det igjen snart!
Lervig Tasty Juice IPA
Varenummer 7310902
Tropisk, litt bitter på slutten, rund og god.
Ha en fin lørdagskveld!
Det eneste jeg ser der er H20⚓️🧑🏽🚀
Det er ikke øl, men jeg måtte teste det nye produktet til Bareksten og 7 Fjell.
Håpet smaken av kanel og klementin skulle være mer fremtredende. Ja når de først lager en slik miks.
Kjører i gang en liten konkurranse som varer frem til 28.11.21.
For å være med i konkurransen er det en enkel regel:
Post et bilde i denne tråden som kombinerer øl og kunst.
Alle som poster et bilde er med i trekning av en øl-julekalender. Vinneren får velge en øl-julekalender fra enten Lervig & Brewery FrIends, 7 Fjell eller Gulating.
Håper på mange bidrag.
Lykke til!
Fantastisk initiativ @anon57870405!
Jeg skal bidra, må bare ta det perfekte bildet…