Din kunstvegg

Knalltøft, vokser mer og mer på meg det motivet!

Syns selv at motivet er fantastisk bra… Jeg har et par orginalversjoner av trykket også og er superhappy med det.

Det bildet gir meg niks og nada. Fascinerende! :blush:

2 Likes

Jeg liker det!

Det er godt vi ikke er like… Et av de beste motivene som er i sort/hvitt spør du meg

Tapet er oppskrytt! :stuck_out_tongue_winking_eye:

10 Likes

Tapet trenger man ikke :smile:

2 Likes

Si hva dere vil, men jeg digger dette!! Det er faktisk helt vanvittig å se på veggen!
Ser ut til at det henger noe skjevt, men det er stikkontakt under på venstre side som ikke har blitt fjernet ennå…

Grunnet dårlige muligheter for å redigere innlegg på iPad pluss tregt nett på hytta så kommer bildet her:

24 Likes

Tapet er for tapere!

Helt rått!

Fant meg en billig og grei måte å live opp kontoret mitt på. 3 utstillingsplakater fra Pushwagner utstillinger ble til Pushwagnerveggen :grinning:

5 Likes

Kul Pushwegg!:+1::grinning_face_with_smiling_eyes:

Utrolig stilig. Har selv print av dette (2.versjon) og er meget fornøyd! Men dette var virkelig bra saker!

Takk for det. Syns selv det funker veldig bra

Den her er rimelig fet! Hvor tykk er trerammen? Den kan henges på veggen eller?

Den veier vel rundt 25 kilo så den må henge på en betongvegg. Trerammen er ganske tykk, usikker på hvor mye.

Aha, ser den. Ikke noe for en gipsvegg med andre ord. Den må uansett være et blikkfang for gjester!

Gode anker så tåler en gipsvegg ganske mye :wink:

1 Like

Et gipsanker (type molly) tåler vel en belastning på 30kg, men må altså være montert helt riktig for denne vekten. (ingenting slark) Ellers finnes det jo gipsplater med armering som du kan sette en vanlig spiker rett i, og ellers stender hver 60 cm som kan benyttes. Jeg har en stor sak med litt vekt også, som har to skruer (en i hver side på rammen) som du monterer rett på et par mollyskruer.

1 Like