Dolk - edition 25

Likte Che best her av de 4 merkelig nok. Hadde vært knall å ha de i firkant som du sier.

1 Like

Lekkert! Jeg digger pasp og blacklineren du har valgt. Grei investering! :smile:
Er du gletak med nytt profilnavn? Skulle likt å se hva mer du har på veggene dine! :slight_smile:

1 Like

Takk for det ! Jeg er nok ikke gletak.

1 Like

Ja, får kjøpe meg større hus. :smiley:

Bytt avatar. Den er kul, men den er litt for kjent som en annen bruker :wink:

Da beklager jeg :slight_smile: Uansett, legg gjerne ut flere bilder!

1 Like

Var litt usikker på disse, men de ser veldig bra ut innrammet :smile:
Kanskje man skal vurdere å gå til anskaffelse av disse :stuck_out_tongue:

1 Like

Veldig spesielt å bli spurt om akkurat det, men skal ikke være vanskelig om noen føler hevd på det bilde som brukerprofil. Skal se om jeg ikke klarer og hoste opp ett annet bilde. Så blir ingen tær tråkket på (?)

2 Likes

Flotte bilder og flott innrammet @Krist!

1 Like

Takker for det @Cito

Du kan bruke en såkalt avstandslist slik at trykket ikke ligger inntil glasset. Jeg har brukt det. Funker bra.

1 Like

Finnes Car Crush som trykk da?

Nei, er vel ikke det, kun sett den som canvas…

Litt forvirret her. Da er ingen av disse fire forskjellige verkene her “trykk”, men håndlaget og unike hver og en ?

Che og Grenade Lovers finnes jo som trykk og dermed konkurrerer det mindre håndlagde opplaget med det trykte opplaget. Det er ikke så enkelt at fordi noe er håndlaget så er det mer verdt og mer jevt å eie. Folk vil alltid se an lommeboken og gjøre sine prioriteringer utifra det. Når det allerede finnes billigere versjoner av de to nevnte vil disse sannsynligvis være vanskligere å selge.

Enig med @azidops her, har vert til salgs lenge hos Galleri SE. Kom og en NAM på finn for en stund siden til samme pris.
Om en tar GL og kjøper den til under 20k har en mye penger igjen og et rått trykk på veggen. Che er jo billigere en GL, kan sikkert få GL og Che til rundt 30 om en bruker litt tid?

Forsåvidt enig med både @cito og @azidops, eneste er at handfinished ed. Fra galleri s.e ser fantastisk mye bedre ut i virkeligheten en de “ordinære” trykkene. Men vi er jo alle utstyrt med forskjellige øyne og smak :wink:

Jeg har også oppfattet disse som originaler på papir. Eller tar jeg også feil?

Det som ble meg fortalt når jeg kjøpte disse, er at alle 25 av hver serie (4) er håndsprayet og signert “der og da” altså i forbindelse med utstillingen. Hvorfor noen samenligner dette med trykk, syntes jeg er litt rart.
I forhold til spray på canvas så er dette spray på papir. Jeg påstår ikke at de er nærmere canvas én serietrykk à 200, men jeg mener de skiller seg bra ut fra ett trykk fra maskin à 200 eksemplarer.

3 Likes

Jeg liker handsprayed bedre enn kanvas.
Ville heller hatt et pent innrammet handsprayed en et tjukt kanvas på på veggen.

Ikke at jeg har noenting imot kanvas, og har flere av dem, men jeg er fan av helt ordinære rammer.

3 Likes