Dolk - edition 25

Jeg er enig med Trond, men skal du “pynte” en større vegg vil jeg anbefale en større canvas en eks 2-3 rammeverk.
“Smaken er som baken”, sa min datter 6 år til meg, og i denne sammenheng har hun nok rett:)

Blir som du sier her, smaken er som baken. Jeg har en del vegg i leiligheten min og føler mer at det blir for mye tomt rom om jeg bare har ett maleri på veggen.

Når det er sagt så er jeg sterkt imot teppebombing som en del kunstsamlere gjør. Da liker jeg bedre tanken på å rotere verk.

Jeg har samlet i en lenger tid, og har et kombinert hjem med både canvaser og innramminger.

Og er enig med deg, “ren og clean” stil gir større respekt for kunsten. Kanskje vi savner litt mer orginalt fra våre favoritt kunstnere på papir og ikke bare org. på canvas/handfinish, som gir da en bedre mulighet til å velge innramming og egen stil.
Sandra Chevrier, er jo en av våre “nye”, som har variert dette tilbudet bra: print - org.papir - canvas.

Har en stor trappeoppgang 5,5m høyde - 3 store canvaser som preger veggene, meget fornøyd!
Samtidig som jeg har en litt mer stilren stue, preget av Dolk med “tilsynelatende” lik innramminger.

Men den som bor der, skal jo trives med det, og velger fort sin egen stil. Anbefaler “nye” samlere og google litt før kunsten havner på veggen ( inspirasjon og løsninger )

Vi alle er litt “kunstomane” - og ofte utro/lei våre eldre verk, ettersom nye frister daglig:)

2 Likes