Ser at Dolk har begynt å bli aktiv på Instagram, se her: https://www.instagram.com/d0lk/
The original "Kitty Riot" model back in 2010. #kittyriot #dolk
A photo posted by Dolk Official (@d0lk) on Mar 27, 2016 at 1:29pm PDT

Ser at Dolk har begynt å bli aktiv på Instagram, se her: https://www.instagram.com/d0lk/
The original "Kitty Riot" model back in 2010. #kittyriot #dolk
A photo posted by Dolk Official (@d0lk) on Mar 27, 2016 at 1:29pm PDT

Merker dette! Veldig kult å se foto av den jenta! Postet nylig en film da han gjorde teddy riot på ett sjøhus
Originalè teddy riot… fett…
Noen tanker om denne plutselige aktiviteten hans på instagram?
Ikke annet enn at Instragram-kontoen har fått undertittelen “Deleted scenes” - på samme måte som det ofte vises “bak kulissene” for film/serier etter de har vært vist.
Man kan jo alltid håpe på noe mer 
Får inntrykk av at noe skjer/er i gang. Hadde vert kjekt med informasjon om fortsettelsen.
Grøsser ved tanken, men tror kanskje at dette er begynnelsen på slutten av stensilkunsten hans. Stensilkunst kastes fra en fjellhylle, opphavet til flere av verkene blir avslørt etc…
Skal fortelle dere alt, men det blir ikke før i morgen
Noen refleksjoner: Kan det tenkes at “firkantene” symboliserer nullpunktet, deretter går det i revers bakover, kanskje tilbake til der det hele startet? Når man er tilbake til start kan man velge en ny vei å gå…
Hva med noe spennende nytt, Dolk?
har dere tenkt at dolk kan være gjemt bak et kv alias? 
Er du Dolk?
Trodde dette var old news?
Det er det sikkert, men for meg som er ny blir jo alt nytt, så da får dere bære over med litt “treghet” og “dumhet” i starten hehe. Og husk: Plutselig er det jeg som har noe dere vil forhandle om
Be nice
Skal love at dere på KV skal få være de første til å se det neste jeg lager 
Og så uerfaren er jeg at jeg ikke alltid får med meg hvilke kommentarer som henger sammen og svarer litt “på trynet” Beklager det 
Hehe, synest du klarer deg bra jeg 
Åååå, så snilt sagt
Nå ble jeg glad