Den nye veien blir abstrakt: https://instagram.com/p/BD2v4lwl2Gv/
Dette bli spennende å se fortsettelsen på! Gleder meg til nye verk av Dolk i den nye stilen 
Alt er bedre enn buffing, iallfall…
Han følger 99% gallerier og Conor McGregor…
Ser ut som han har ambisjoner 
Okay… Hva er det vi ser her?
Hånd m/ nøkkel som riper opp glass
Ja. Nå ser jeg det.
En god gammeldags “keying” syntes jeg det ser ut som.
Fete kjørehansker. Da er det vel bare å glede seg til to utstillinger i perioden som kommer. Først “keying” på aluminium.
. Spent på boken.
Merker at jeg også er veldig spent på boka. Håper utstillingen også blir interessant! Gleder meg i alle fall. Godt avbrekk i eksamensperioden 
Det frister med en tur oppover lørdag 18.juni med å slå to deler i en smekk og få med seg presentasjon av boken… 24.Mai er en tirsdag, dog norwegian har 598.- t/rt… så om det ikke skjer noe spess ved åpningen… så… om man kan velge… del 1 eller del 2?.. 
Begge 2 er vel verdt å få med seg 
Gleder meg veldig til dette her. Siste bilde på instagram er helt rått. Provoserende bra!!
Oioioi! Kanskje vi endelig får se litt originalitet!! Hadde vært ganske forfriskende om han gjør noe vi ikke kjenner igjen. Tror dere andre kunstnere kommer til å følge etter om Dolk går helt bort fra stensiler?
Hva skjer med Dolks tidligere arbeid? Vil verdien på hans tidligere verk vedvare, eller blir de framover å finne på billigsalg på finn.no sammen med Kähler, Aulie-klovnene, og alt det andre som tidligere var et must.
De fleste kunstnere har flere epoker der ofte èn av dem gjør kunsteren spesielt berømt. Dersom Dolk i fremtiden blir kjent, vil prisen på alle hans arbeider stige. Flopper han blir det værre. Han har jo snudd ryggen til stensilkunsten, så et comeback blir ikke troverdig.
Hva er viktigst, at Dolk gjør som han vil, eller at han sørger for å opprettholde verdien på kunsten deres?

