@Gammel_Erik: Ja takk, begge deler?
Ja, det håper jeg også for alle sin del. Vi får vente å se 
Ganske sikker på at dette blir langt i fra flopp
Venter i spenning. Men tør ikke håpe for mye etter de skuffende veggene han ‘malte’ på Nuart
Virker spennende det her! Liker at han beveger seg videre inn i en ny epoke.
Close up of my new sculpture at @galleri_se #dolk #riponripoff #gallerise
En video publisert av Dolk Official (@d0lk) mandag 16. Mai. 2016 PDT
Ser konturen av rette linjer og billig hype… Minimalistisk EDB og 3-5 år med stencil pause for å skape noe “nytt”… JS, you know nothing… Jeg tipper mot strømmen og slenger ut en påstand om flopp 
Low key #dolk #future #project
Et bilde publisert av Dolk Official (@d0lk) torsdag 26. Mai. 2016 PDT
Ser han mener buffen i Ålborg er hans beste street piece… Noen grunn til å snakke ned sine tidligere verker på denne måten? Tror brorparten er enig i at dette er tull. Var ikke denne buffen bare en statement på at han var møkk lei?
Tror ikke du skal ta det så bokstavelig…
Tror mer det går ut på at han var lettet over å ha tatt valget. Men det er da min mening da.
Håper å tror at han blir en comeback kid, tilbake til røttene. Who knows. Spør 10 stk å få 10 meninger.