Dolk tribute - retrospektiv utstilling

11-13. mai inviterer vi alle Dolk fans til retrospektiv printutstilling på Skur 14 i Bergen.
Det vil være over 45 bilder utstilt ink. noen sjeldne utgaver og originaler på papir. Tanken bak utstillingen er at man kan treffe andre Dolk-samlere og se alle printene Dolk har utgitt.

Dette blir en kunstvariant av kurvfest hvor bildene er delvis i Gategalleriets eie og delvis fra samlere. Er det noen som ønsker å bidra, enten det er sjeldne prints, kunstprat, underholdning eller business, ta kontakt på post@gategalleriet.no

Velkommen!

Facebook-eventet:

25 Likes

Ser fortsatt etter følgende innrammede print:

  • Officer Down
  • Puppy Love
  • The Ape

Er du en av dem jeg har vært i kontakt med tidligere så ta kontakt om bildet ditt ikke lengre er tilgjengelig.

Har en Puppy Love med noen svært lite synlige skader… kan det brukes?

Dette er det første av Dolk, så det bør jo være med :slight_smile:

1 Like

Ja, det har ikke noe betydning. Om du vil selge eller ei er opp til eier, så for min del gjør det ikke noe at det er litt skadet. Klarer du å få det til Bergen før utstillingen?

Ja, skal prøve å levere siste helg i April.

1 Like

Dette er kjempe kult! Har en ape du kan låne. Fett om flere fra kunstveggen stiller!

6 Likes

Veldig kult opplegg Azidops!

1 Like

Tøft opplegg! Men elendig timing på datoene for min del:-) Så du får gi beskjed om du åpner 10. mai istedet:-)

Hehe, beklager det. Dagen før har lokalet sin åpningsdag så det blir nok ikke aktuelt :smiley:

1 Like

Dette blir bra @azidops :+1:t2:

1 Like

Kjempefint prosjekt @azidops.

1 Like

Gleder meg til å se!

1 Like

Heftig prosjekt – lykke til med å få en komplett samling og utrolig bra jobba! :heart_eyes:

1 Like

Officer down burde ikke være umulig å skaffe :slight_smile:

2 Likes

Håper det blir mange bilder! Over 45 :slight_smile:

1 Like

Kult prosjekt, ta masse bilder :slight_smile:

1 Like

Hei.
Jeg har en Officer Down som kan lånes bort om dette fortsatt er ønskelig

1 Like

Flott!

1 Like

Dette er en av grunnene til at jeg faktisk savner å bo i Bergen igjen.
Kommer meg dessverre ikke over fjellet for å oppleve dette.

Hadde sånn sett vært grådig kult om du hadde en “filial” på østlandet, og kunne gjort samme utstilling her. :relaxed:

Lykke til!
Stilig prosjekt, og det blir en stor opplevelse for fansen! :clap:

5 Likes

Det er vel på tide med å komme med en oppdatering her. Utstillingen er over og interessen har vært veldig god. Det har vært Gategalleriets best besøkte utstilling med god margin. Både åpningsdag og avslutningsdag var det mye folk i hele åpningstiden.

Legger ved et par bilder, resten kan sees på Gategalleriets facebook-side

13 Likes