Dolk tribute - retrospektiv utstilling

Jeg har stor sans for Dolk " the ape "

The Ape og Man Suit er samme trykk/stencil sant?

Ja. Er det Man Suit som er det korrekte navnet ? Har sett begge deler bli brukt om det

Er jammen ikke sikker. Kanskje @azidops har noe god info på lur? Har sett begge bli brukt jeg og,men lurer på om Man Suit er det korrekte. Uansett,tøft “trykk”

Definitivt. Er vel “bare” 25 utgaver

The Ape (Man Suit), var/er den til salgs ?

Var ikke tilsalgs såvidt jeg husker. Står heller ikke i prospektet til utstillingen. 25 er rett

Den ble solgt som The Ape og er en original på papir. Man Suit har blitt brukt om motivet i andre settinge

Nei, ikke til salgs.

Ligger en på ebay

:thumbsup:

Satser på at ingen benytter seg av “buy it now”, får se hva det blir av skattepenger.

Takk for tipset :+1:t2: Nå er den kjøpt :blush:

3 Likes

Den er god. Slipper jeg å vurdere den lenger:-) Er ikke ferdig med loftet hvor den eventuelt kanskje hadde fått lov å henge:-)

Får håpe kjøper rammer inn å henger opp også da. Vil være synd om dette også havner i syrefri mappe hos en som påstår han/hun er stor streetart entusiast,men egentlig ikke vil noen skal se kunsten.

Lagret flatt siden nytt. ?:ok_hand:

Hører en undertone her og kan med like stor entusiasme bekrefte at den nok havner i en slik utmerket høykvalitetsmappe (som en start…) :wink: Skulle jeg hatt nok vegger til å henge opp all kunsten måtte huset bygges ut med minst 20 etasjer…

2 Likes

Det påstås fra selger og ser ut til å stemme med bildene :+1:t2:

Så den havner i mappe som en start? Når er de 20 etasjene ferdig da? Ja mener oppriktig det et synd trykk slippes på markedet,men havner i mapper hos folk i åresvis.

Det var nok mest en referanse til deg ift hva OnkelJohn skrev, man kan jo ikke gjøre annet enn å la seg frustrere over det faktum at man har 8 år gamle trykk “Lagret flatt siden nytt.”

Men hver sin smak og alt det der.

1 Like

Du har selvsagt rett til å mene hva du vil, men jeg vil anta at de fleste kunstnere er veldig glade for at ikke kun kunder med ledig veggplass kjøper deres kunst, siden “folk flest…” som er kunstinteresserte normalt ikke har så mye ledig veggplass :wink: Hvor mange meter ledig veggplass har du?