Falske Pushwagner på Finn.no

Jeg har blitt tilbudt dette: Pushwagner Kings Cross RESERVERT | FINN torget

Jeg prutet litt, og fikk raskt “aksept”. Litt for raskt? Hva tror dere om dette?

Hvis du ikke allerede har gitt fra deg pengene, vill jeg sagt, beklager. “Mangelen på dokumentasjon etc er for stor til at jeg tar sjansen”. Så ville jeg fulgt med på Blomqvist utover høsten. Det kommer garantert endel for salg der, og da er du sikret proveniens den dagen du selv skal selge.

2 Likes

Basert på det du sier om E.A.n er dette bildet da falskt?

Hei jeg annbefaler deg å kontakte Galleri Fenka. De kan fortsatt skaffe Annexia til en bra pris

Prøver å utvide horisonten litt utover Sandra Chevrier og Martin Whatson. Syntes jeg dro kjensel på to Gunnar S Gundersen.

https://www.finn.no/370265511

1 Like

Hva er god pris? :grin:

Det er selvsagt hva man bedømmer selv, men rett under 60’

Dette skal være kjøpt på Fineart i 2017. Vurderer å kjøpe det, men i forhold til at det finnes falske av disse. Kan noen si noe om det basert på disse bildene?

1 Like

Jeg er ingen ekspert, men har selv hatt et California. Har aldri hørt at dette motivet har blitt forfalsket. Dette ser helt riktig ut. Skilt nummeret (80) på bilen skal være det samme som serienummeret, derfor unikt. Ramma har også et unikt serienummer. Merkelappene på baksiden stemmer også. Til og med de originale beskyttelsene på hjørnene er de som bildet ble levert med. Regner med at selger også har den originale kvitteringen som fulgte med.

1 Like

Ja dette ser helt riktig ut. Garantert ekte.

Takk for svar :blush:

Vurderer kjøp av dette. Noen som kan si om det ser ekte ut?

Du må nesten følge alle rådene i tråden her, umulig å si ut ifra dette bildet :slight_smile:

Tusen takk for svar. Lest gjennom tråden, men blir ikke helt klok. hehe.

Be om kjøpskvittering !

Ikke på finn.no, men en kuriositet uansett. Feil mål, lav pris, men ser ved første øyekast ikke så halvgæren ut. Lurer på hvorfor eieren ikke gikk til Blomqvist istedet…

Nyborgs Auksjoner AS - Selvportrett

1 Like

Noen som har ekte «Rødt selvportrett» og kan sammenligne? Er omrisset på ekte rødt selvportrett helt rett ned eller «flekkete» som på dette bildet?

Fasiten er igrunn ganske enkel: Kantene på et ekte, har sylskarpe kanter og dønn spisse hjørner.
Push har vel egentlig aldri hatt rufsete kanter, bare rufsete strek (og håndskrift) :wink:
Har noen sagt ifra til dette auksjonsfirmaet?

1 Like

….og ja, jeg har et ekte (selv om tittel er noe annerledes her) :sweat_smile:

Bjørn

5 Likes

Her er til og med det ekte nr 81

9 Likes