Fantasy Premier League

Snakket såvidt på Discord om vi skulle hatt en Kunstveggen-liga - så da bare opprettet jeg en!

Kan ikke love fantastiske premier som Gooner stilte med i EM-manager - men heder og ære i massevis :slight_smile:

Bli med da vel!

League Code: vggnzs

18 Likes

Kunstveggen kunne kanskje sponset noe, just a suggestion?

1 Like

Det blir premier til top 3!

Helt konkret hva de blir får vi komme tilbake til :slight_smile:

Om du ikke har laget lag ennå er det ikke for sent - det er mange poeng å spille om selvom man missa runde 1. I skrivende stund er vi 36 deltagere.

1 Like

vurderte å ha Fernandez som kaptein… endte med å hive ham ut av laget… makan til toskaskap :S

1 Like

Noe vi gjør på jobben er at alle som vil være med betaler inn en sum, og så deles den på topp 3 plasseringer. Noe liknende hadde kanskje vært en løsning så man slipper å legge ansvar for premier på initiativtaker.

8 Likes

Ja, til en annen gang:)

Nå har jeg en god hjelper til litt premiering - så vi kjører på det nå:)

6 Likes

Veldig mye oppdaterting underveis har det ikke vært her;

Men sesongen er slutt og vi har vår topp 3:

  1. Marius Rene Lie
  2. John Henriksen
  3. Nicholas Teigen - :white_check_mark:

Gratulerer!

Jeg vet ikke nickene deres - kan dere sende meg en DM så jeg får adresse? :slight_smile:

8 Likes

Mangler kontakt med John Henriksen - noen som vet hvem det er?

:dolphin: John Henriksen er Dalai_Drama image

3 Likes

Nå starter det (snart) igjen!! :trophy:

Håper det er gehør for å kjøre en liga hvor alle deltakere blir enige om premie.

Hvordan har fantasy fungert tidligere her inne?

10 Likes

Er meget klar for ny sesong. Bra tiltak :slight_smile:

@Witchdoctor @Ulrik @ketilsan @Godeste @Inoma @scowpunk og alle andre:

Et forslag er at:
vi blir enige om hvor mange knapper og glansbilder (legg merke til Eirik Jensen-sjargongen, gitt at dette er en åpen kanal) hver person kan bidra med, og så skaffer vi noen kule prints ila sesongen, som 1-3 personer er heldige/flinke nok til å fortjene når sesongen er over?

Mulig det er for ambisiøst.
Hvem er mest ansvarlig/betrodd til å sette opp en liga, med eller uten mitt forslag?

7 Likes

Forrige sesong var så tragisk på fantasy league at jeg helt mistet trua på at jeg kan fotball… men ny sesong, nye lodd? :smiley:

3 Likes

Veldig klar for det her! Bare å stå med Harry Maguire som kaptein hele sesongen så raser poenga inn😂

4 Likes

Ok da.
Skal vi si oss enige i at deltagelse og registrering må skje i før kick-off på 1.runde (5.aug)?

Og at en av oss er kasserer, og i løpet av sesongen enes vi om et (eller flere) slipp, hvor den av oss med med høyest plassering får hanket inn ønsket print/verk?

Blir spennende :soccer:

3 Likes

Vi kan vel fornye ligaen vi hadde i fjor ?
Og bli enige om eventuelle regler/premier ?

1 Like

Jeg er med jeg - siste to sesongene har dette vært meget enkelt uten påmeldingsavgift - med en snill onkel eller to som har gitt premier fra egen lomme.

Vi var vel 40 deltagere i fjor. Tipper vi blir litt færre når det legges litt peng i potten - men vanskelig å si før vi prøver?

2 Likes

Kan kjøre videre med lavterskel-opplegg, altså Trenger ikke kjøre for ambisiøse greier.

Hva tenker folk?

  • Kjør vanlig opplegg, så får vi inn donasjoner som premie
  • Alle chipper inn en overkommelig sum, som brukes til å kjøpe et par-tre trykk til topp tre

0 stemmegivere

Kjører vi lavterskel så kan jeg donere en Shrigley-plakat til tredjeplassen iaf (Don’t fuck about with it).

3 Likes

Supert initiativ :+1::blush:

2 Likes

Foreslår da at den gamle ligaen forblir som den er, ettersom folk automatisk følger den ligaen videre, mener jeg. Dårlig stemning å kicke ut folk

Så lager vi heller en ny liga med det nye konseptet. Litt sånn Superliga-aktig :sunglasses:

@MLS Da blir det to ligaer mao.
Den nye er ikke laget enda. @scowpunk Er det du som har koden til den gamle?

4 Likes