Fantasy Premier League

Skjønte ikke om det ble en eller to ligaer jeg. Men sleng gjerne ut en kode for oss som er litt nye her inne hvis vi skal inn i en liga dere hadde i fjor:)

3 Likes

Nei, det er ikke meg. Kanske @anon57870405 ?

1 Like

Ikke meg dessverre. Mener det var @ketilsan :slight_smile:

Jeg oppretter en liga da. Code to join this league: fr6499

Påmelding avsluttes når FPL stenger for kjøp/salg/bytting kl 19.30 5.august (90min før kampstart).

Alle som da er registrert forplikter til å investere 200kr i trykk e.l som vi anskaffer ila sesongen.

Stemmer for grand prize til 1.plass, semi-grand prize til 2.plass.
Og så kanskje kjøre en premie til den som får mest poeng i en enkeltrunde (uten bruk av chips), så har man noe å spille for selv når man er 249 poeng bak lederen?

Håper minst 20stk joiner da, hvis tre stk premieres.

Bli med! :soccer:

8 Likes

Kan man sette opp lag nå og endre frem til seriestart?

Jepp, så mye man vil frem til start.

2 Likes

Stemmer det var meg :slight_smile:

Men jeg forstår ikke helt hvordan jeg fornyer en liga? Kanskje jeg må gjøre det på pc?

Takk til @Chrstr - da er ligaen renewet :slight_smile:

Er du på discorden? Kan reklamere for begge ligaene det også :slight_smile:

Deles her også (fra Discord - Kunstveggen )

Nytt år ny fantasy!

Nytt av året er en ny kunstveggen-liga med buy-in 200kr. Pengene går til å kjøpe et trykk til første og andre plass - litt avhengig av hvor mange påmeldte.

Påmelding til gratisliga:

League Code: ueg7t1

Påmelding til betalt liga (forplikter betaling -detaljer kommer vi tilbake til):

fr6499

5 Likes

Vi har mottatt en donasjon til den nye ligaen (200kr i buy-in), med kode fr6499.
(Buy-in inndrives rundt sesongstart)

Vinner av en enkeltrunde (se kriterier) kan få velge et av disse trykkene av Jan Tømmernes
bilde
Hyggelig/raust gjort :slight_smile:

Da kan den endelige potten gå med til 1. og 2.plass. Deadline: 5.august, kl. 19.30.

(Minner om gratisligaen, som fortsatt eksisterer, med kode: ueg7t1. Også der mottas donasjoner)

12 Likes

Bump-alert.

Får du plass til både Son, Salah og Haaland, eller går du all in på Maguire og Xhaka? Det er ett av tusen spørsmål man må jobbe med fremover. Bare 18 dager(!) igjen til PL og Fantasy starter!

Foreløpig 14 deltagere i KVs Super League (les lenger oppe i tråden for info). Join!
Fantasy Premier League, Official Fantasy Football Game of the Premier League (se lenger oppe for gratisliga)

(Håper/tror at @Karl_S donerer sitt nyeste kjøp til premiepotten.)

5 Likes

Kjører en ny bump på denne.

Ikke lenge igjen nå og det er fortsatt ikke for sent å bli med i en eller begge KV ligaene.

5 Likes

sent men godt. joina midt i et langt møte! :slight_smile:

2 Likes

Av en eller annen grunn så måtte jeg lage ny bruker når jeg logget på i dag. ingen av muligehetene til å logge inn, hadde et lag lengre… så navnet mitt står der to ganger. bare til info…

2 Likes

Bump
Da er det under 24t igjen til deadline kl 19.30 i morgen!

Per nå er det 30 stk i betalingsligaen, og langt flere i den opprinnelige.

Les lenger oppe i tråden for mer info :point_up:

2 Likes

Høres bra ut, har vel uansett noe å spille for, da det automatisk blir en cup?
Kan jo gi en egen pris til vinner av cupen?

1 Like

Ja, tenkte på det.

Som nevnt så får den med flest poeng i enkeltrunde (uten bruk av chip) et av de donerte bildene som Tømmernes har lagd.

I tillegg får første og andreplass premier, hvor vi bruker inngangspengene for å kjøpe no kunst ila sesongen. Tenker forhold 70/30.

Cupen har ikke blitt nevnt. Vi får forhåpentligvis en donasjon av noen der? Noe får vi til.

(Dette gjelder altså KV Super League)

5 Likes

Hvem tar seg av betaling for KV Super League ?
Er vel greit om det er i boks før det begynner eller hvertfall før det går for lenge.

3 Likes

det må jo være superleague-general @Chrstr :slight_smile:

3 Likes