Fantasy Premier League

Får vel bare dele adressen så kan vi lagt brevgiroen i postkassa! :stuck_out_tongue: Evt telefonnummer og Vipps :wink: Enten åpent eller i DM til samtlige :expressionless:

Aff. Ja, har ikke landet på hvordan dette best bør/kan gjøres, men Vipps meg 200kr med navnet ditt og/eller laget ditt. Det er vel beste måten.

Orker ikke sende DM til alle.
Tlf: 99276058

Og helst så raskt som mulig, Folk bør/må klare å betale før første runde er ferdig.

Jeg gjør opp foreløpig status i morra, forhåpentligvis før Spurs knuser Soton, men antakeligvis etter at Fulham har tatt tre poeng.

Vi er per nå 35stk med. Det betyr 4,9k i kjøpsverdi til førsteplass og 2,1 til andreplass. Blir bra dette.

Når alle har betalt, så kan vi enes om eventuell frist og preferanse mtp innkjøp av premiene. Det kan bli en spennende prosess.

Lykke til! :soccer::trophy:

17 Likes

Vippa

3 Likes

Vippset.

2 Likes

Rart at man alltid tenker at dette laget kommer til å gruse alt som er i årets Fantasy. Nesten bare å plukke hjem hovedpremien med en gang sånn egentlig. Og før september er over må man anstrenge seg kraftig for å orke å gjennomføre bytter fordi man ligger så langt bak :see_no_evil:

Lykke til alle sammen :+1:t2:

14 Likes

Da er ligaen nylig stengt for registrering.

Vi er 41 deltagere i ligaen. 32 har betalt.

Kunst til 5,7k og 2,5k til hhv 1. og 2. plass da.
Vi får lande på en passe demokratisk løsning på hva/når vi kjøper. Åpen for innspill.

Kult at så mange joina.
Skulle kanskje bare mangle. Fotball er jo kunst da - tross alt.

10 Likes

Er det angrefrist for dårlig start?

Gikk for Palace?

Da er runde 1 ferdig.
Håper ingen har resignert enda. Sportsdrift og Reisemacs, som antakelig har åpna spurten litt for tidlig, har nå en ørliten ledelse på hovedfeltet.

38 av 41 har betalt (Vipps til 99276058).
Ikke verst

1 Like

Var da grei skurring det her! Vant jeg da?

Håper det er greit at jeg joinet gratisligaen nå. Har hatt lag fra starten av, men glemte KV ligaene. Dere får kicke meg ut (av ligaen, ikke KV :wink: ) hvis det ikke er ok.

1 Like

Åpna den andre også, hvis du vil joine. Regner med at det er innafor så tidlig. Se regler lenger oppe

2 Likes

Herlig! Vippser deg straks

2 Likes

Hello, fellow managers!
En liten påminnelse om at ligaen fortsatt lever og at tips til innkjøp av premier mottas!

Det er 8400kr på KV-kontoen. Ca 70/30 til 1./2.plass.

Når vi nå går inn i landslagspausen så er det fortsatt temmelig åpent. De 146 poengene fra topp til bunn er ikke mye mer enn en vellykka bench boost på en dobbeltrunde…

Minner også om premie til den med flest poeng i enkeltrunde (uten chip). Print av J. Tømmernes.

Alltid noe å spille for altså :soccer::framed_picture::moneybag::eyes:
Good luck

4 Likes

hekkan eg suger i FL. Makan til traustesløshet!

1 Like

12 Likes

Hello, FPL-friends!
Siste printet til HammER «Black Gold» koster 2,5k på slipp om en uke (27.okt).
Det er ganske eksakt samme sum som vi har til 2.plassen.

Foreslår at vi går for den. Kjører en poll.

  • Black Gold til 2.plass i KV-ligaen
  • Vi venter og ser an

0 stemmegivere

Teller opp stemmer etter at Spurs har overkjørt Newcastle på søndag :soccer::raised_hands:

2 Likes

Poll bump!

To kamper igjen før avstemning :point_up: avsluttes

Da er Spurs-Newcastle ferdig (jinxa den greit)

Med 2/3 flertall ble det et «JA» for HammER sitt siste print (Black Gold) som 2.plass i KV-ligaen

:clap:t3::soccer:

Da har vi 5,9k igjen til 1.plass.
Hold øynene åpne, alle som er med i ligaen :sunrise::eyes:

4 Likes

Hei, godtfolk!

Som om ikke senhøsten og julen er deprimerende nok i seg sjøl, så vil nå intense Premier League-oppgjør i tett snødriv, bli byttet ut med Qatar vs Ecuador og Tunisia vs Australia i sandstorm - og dermed ingen fantasy premier league.

Så, inntil oppstart igjen rett før nyttår - en liten update:

Sesongen så langt har vært meget close. Per nå er det kun 36 poeng som skiller topp ti. Vi hadde en avstemning, og et flertall stort nok til å fatte en grunnlovsendring bestemte at @HammER sitt siste trykk «Black Gold» går til andreplassen. Et trykk som for øvrig ble utsolgt raskere enn én fotballomgang.
Vi har fortsatt ikke tatt noen avgjørelse på hva som blir 1.plassen. Forslag tas fortsatt imot fortløpende.

Hva med Nuno Viagas, f.eks? Kom på det akkurat nå…pling! «Black Gold Leaf edition» koster 5790kr (eks. shipping på 350kr). Det sprenger budsjettet med noen små hundrelapper. Slipp på torsdag.
Hva tenker folk?

Og bare så det er sagt: Ten Häagen-Dazs ligger foreløpig i tet. Grattis!

5 Likes