Fantasy Premier League

Kjør!

2 Likes

Stemmer for et av de siste pøbeltrykkene - spør om vi får kjøpe ett til konkurransen?

4 Likes

Jeg sendte en DM. Får se hva han eventuelt svarer.
Bedre forslag enn mitt!

(Syns Nuno kan være back-up da, hvis det ikke blir noe mafia-trykk.)

6 Likes

Det hadde virkelig vært noe​:ok_hand::blush:

2 Likes

Ble ingen pøbel.

Kjører ny avstemning. Nuno Viegas - Black Gold

  • Yes. Kjør på
  • Slapp av. Lenge igjen til mai
  • Samma for meg

0 stemmegivere

Frist - førstkommende torsdag, kl.17.30.
Flertallet bestemmer.

1 Like

Rory Paints shared a post on Instagram: "Day 47 of painting Haaland every day 

#haaland #painting #painter #art #artist #soccerball #soccer #football #mancity ##mcfc". Follow their account to see 74 posts.
(rory.paints)

FPL er endelig i gang igjen. Deadline kl.12.00 i morgen (26.des).

NB! Alle har nå et ubegrenset antall bytter.
Tvi tvi
:soccer::tv::beers::clap:t3:

7 Likes

Denne til 1.plass i ligaen?

  • Yay
  • Nay

0 stemmegivere

Lar avstemning stå ut 22.feb. Altså dagen før slipp. Flertall bestemmer :soccer::champagne::art:

2 Likes

Lederen av enkeltrunde per GW22 er Vigre (@Vigren ?) med 109p. Tett i toppen, med flere over 100p.

2 Likes

Imponerende! Og vrient å slå :thinking:

Ser for øvrig ut til at Mr.Jago ligger an til å bli 1.premie. HVIS vi klarer å dra den i land da.

Jeg vil gjerne gå for et trykk sjøl. Har hatt lyst på et av de Jago-trykkene på veggen en stund.

Er det noen av dere andre som kan prøve å hanke inn et eksemplar for fantasy-ligaen? :pray::trophy:

1 Like

Takket være hjelp fra @DER så fikk vi dratt inn et trykk fra Mr.Jagos nylige slipp (som ble utsolgt på 2-3min.)

Med frakt og nøyere omregning så ser jeg at total kostnad blir 7.380kr - altså (kremt) litt over hva vi hadde i potten :partying_face:

Vi får ta den praten der når vinneren er kåret. Ordner seg alltids!
Jeg skal ikke være vanskelig :grinning:

Lykke til i jungelen av wildcards, blanke/doble runder, free hits, hits og triple caps! :trophy:

11 Likes

Utligning i toppen denne runden:

3 Likes


Lurer nesten på om det snek seg en såvidt forbi…aner selvfølgelig ikke noe om hvem dette er…. :face_with_peeking_eye: :grimacing:

2 Likes

Ny leder for beste enkeltrunde per gw27🙏🏼

3 Likes

Og da med rolige 25poeng på benken også :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile: Blinkskudd av Teksleåsen BK :soccer:

3 Likes

Basert på siste ukers resultater så vurderer jeg å foreslå loddtrekning, fremfor å premiere de beste i ligaen. Det er altfor mye jag og konkurranse i samfunnet som det er. Ikkje bra.
(GP kan stå for loddtrekninga…)

3 Likes

Okei! Da er det én siste runde igjen før vi vet hvem som har hatt mest skills og flyt i fantasy’n.

Det ser ut som et two horse race, mellom Lie og Ten Häagen-Dazs, med Un-believe-it-able og McGinn som outsidere. Good luck :trophy::soccer::framed_picture:

5 Likes

Hvem vant? :slight_smile:

Ifølge livefpl så var det Lie som dro det i land, foran Ten Häagrn-Dasz. Poengberegningen foregår fortsatt på FPLs offisielle side. Lie traff bra på kapteinen i siste runde. Well played!

IMG_1787

Tror at vi nok temmelig trygt kan gratulere med første- og andreplass! :clap:t3::clap:t3:

Hvem som dro inn flest poeng (uten chip), vet jeg ikke. Er det Teksleåsen med 111p? I så fall kan gratulasjoner sendes også dit :raised_hands:
Hvis andre her høyere poengsum, så rop ut.

6 Likes

Jeg fikk en god runde for litt siden - eller gjelder ikke de med dobbelmatcher?

4 Likes

Joda, bare du ikke brukte bench boost, triple captain eller free hit!
Vi kan gi folk noen dager på å sjekke opp rundene sine. I tilfelle noen er litt trege.

2 Likes