Fineart - håndtering av reklamasjon. Innenfor?

Er han det? Kanskje han er en dyktig håndverker som trodde det dreide seg om motivet, men ikke har fått med seg at det handler om flipping i disse tider. Da er margen viktigst…

4 Likes

…?

Det er vel ingen som har sagt noe på kvaliteten på selve motivet?
Spiller margen ingen rolle i hvordan man kan ramme inn og hvordan påvirker innrammingen selve motivet?

I mitt hode spiller innrammingen en viktig rolle. Er ikke motivet midtsentrert (slik det var på trykkene som først ble sendt ut) vil det se idiotisk ut med flytende innramming.

Størrelse på margene vil også legge føringer for hvor PP kommer.

Når noen snakker om prima kvalitet, forventer jeg kvalitet utover ett godt trykk. F.eks godt papir og selvfølgelig noe så elementært som at man faktisk klarer å midtstille trykket.

Det at man håndterer returerer med papir fra ett restelager uten å informere kundene syntes jeg også er svært spesielt.

Kanskje jeg bare stiller for høye krav :slight_smile:

Pleies det ikke å trykkes en del ekstra i tilfelle reklamasjoner og skader på trykk? At man har i backup til reklamasjon og slikt?

Eller har det vært så mange reklamasjoner at backup trykkene ble brukt opp?

Veldig vanlig når man jobber med silketrykk eller andre former for trykk som er vanskelig å reprodusere. Ikke noe poeng å lage masse ekstra når alt du trenger å gjøre er å trykke på print.

5 Likes