Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Inspirert av tråden på tidssonen så oppretter jeg denne tråden sånn at vi kan legge inn tilbakemelding på kjøpere og selgere ved kunsthandel.

Når jeg har handlet på Finn tidligere så spør jeg gjerne om de har noen referanser og om de er medlem av KV, Tidssonen eller Klokkeriet på Facebook. Da spør jeg gjerne om brukernavnet deres sånn at jeg kan søke dem opp og se om de har noen referanser eller hvordan de har oppført seg på forumet for å danne meg et bilde av vedkommende.

Et tips er å be dem å sende dere en DM her inne sånn at dere ser det stemmer med brukernavnet de oppgir hvis de er medlem her inne.

Det er kun brukernavn som skal legges inn i denne tråden. Navn og sted er ikke tillatt pga GDPR-regler.

Noen referanser som jeg husker. Send meg gjerne en PM hvis jeg jeg har glemt deg så oppdaterer jeg listen min.

Selgere:
thopet
Gard
Calizto
Witchdoctor

Kjøpere:
Oyvfro
Mork
Msd002
Pirat
Witchdoctor
OleChristian
Texburger
Ulrik
Blanked
Stig27
ketilsan

Hvis alle er flinke til å bruke denne tråden ved kjøp og salg så vil vi få et fint oppslagsverk for referanser. :slight_smile:

23 Likes

@Ulrik (selger), smooth handel for noen år tilbake :saluting_face:

3 Likes

@Supergene81 eksemplarisk kjøper for ca. ett år siden👍

1 Like

@Johan_Reisang er tryggheten selv som selger :+1:

3 Likes

Min GG-liste

Selgere:

@Phly
Handlet to verk av han for noen år siden. God kommunikasjon, alt var som beskrevet og meget godt innpakket.

@jbroks
Handlet et verk av han for noen år siden. Alt var som avtalt, kan anbefales!

Kjøpere:

@mbo
Kjøpte et verk av meg. Hentet og betalte til avtalt tid. Anbefales!

2 Likes

@Thomik
Solgte nylig et verk Thomik. God kommunikasjon og ryddig handel. Fikk også til en hyggelig kunstprat ved henting av bildet :slight_smile:

2 Likes

@Witchdoctor
Kjøpte bilde av han for vel ett år siden. Bra kommunikasjon, solid innpakking og tilstand som lovet

4 Likes

@Raiku (selger). Her handler du trygt av en ryddig og hyggelig kar!

2 Likes

For ikke å glemme @anon57870405, som jeg har kjøpt utallige Selwyns-mapper av. Strålende kar og service :v:

13 Likes

Har kun de beste ord å si om @Norpimp, @johnj, @per, @Gard og @azidops.

Har solgt 1 verk til @Onkeljohn også som virket som en topp kar!

2 Likes

@Helge kan man alltid stole på! For en kar :star_struck:

@anon66149847 er fryktelig effektiv og grei å handle med :smile:

2 Likes

Hyggelige og uproblematiske handler med
@anon57870405 @blanked @Gard @torulv @per @Max @Gammel_Erik @andthenPush @Gulosten

4 Likes

@Hop_Sing er 100% GG som selger. Topp kommunikasjon og varen pakket godt.

1 Like

@Witchdoctor @johnj @per @Bergen @Ulrik Supre folk! (glemmer mange på stående fot nå)

1 Like

Har bare kjøpt av 3 her på forumet;

@JanK og @Groms er ikke så aktive her lenger, men nevner de da begge handlene gikk smertefritt.

@andthenPush har jeg kjøpt to bilder av(via finn tror jeg), helt topp handel.

1 Like

Kjempefint med en slik tråd! :clap:

Har bare gode erfaringer med @Witchdoctor, @Mork , @azidops , @Johnny , @jbroks , @Bergen , @Shagga_Son_of_Dolf , @Inoma , og sikkert flere jeg glemmer i farten :blush:

6 Likes

@Godeste , @gnageren , @Buckwee

1 Like

Glemte helt at @Bergen er en hedersmann.

Mine handler med @anon66149847 og @Max var helt uproblematisk og veldig gode også.

2 Likes

@anon66149847 har jeg og handlet med. Hyggelig og ryddig

1 Like

@Argusar har jeg handlet problemfritt med. Hyggelig og ryddig han og

2 Likes