Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Har hittil bare handlet fra to gjennom forumet:
@Norpimp , hyggelig fyr. Definitivt en GG.
@Strym , rask og effektiv handel. GG.

@Ross er bare å anbefale.
Problemfri handel. Og hyggelig å snakke med.

2 Likes

@Ross - Kjøpte Dolk (GL) av han. Hyggelig kar med god greie på Dolk. GG

@Jaakko_Lintunen - hjalp meg med få kjøpt «IKEA kunst» i Bergen, da jeg ikke hadde mulighet til å dra ut selv. Møttes hjemme hos han, hyggelig kar. GG

@Frankvidar - Kjøpte jeg et innrammet bilde av, som han sendte til meg. Det var pakket inn i trekasse og bilde ble sendt på avtalt tidspunkt. Veldig lett å kommunisere med. GG

1 Like

@Jaakko_Lintunen hjalp meg også med «IKEA-kunst», hentet hos han. Enkel å forholde seg til, for ikke å snakke om at han er en hyggelig kar.

@Krossaren har jeg solgt til. Tydelig og god kommunikasjon gjennom handelen.

1 Like

@Baaaard har kjøpt av meg. Fin fyr og ingen hassle i handelen.

Kan absolutt gå god for trygg handel med @Fingercut!
-kommunikasjon underveis, PanzerPakking, dokumentasjon og transaksjon har gått som smurt ved flere anledninger. Med tanke på en annen tråd vil jeg også skryte av foto-dokumentasjon av varen mens det ble pakket! Gir ekstra trygghet :slight_smile:

3 Likes

Gjort 2 handler med @anon94355196, begge uten problemer. Hyggelig fyr.

2 Likes

Med for for å glemme noen, så kan jeg etter å ha handlet, ytterst anbefale bla følgende

@azidops @andthenPush @bergen @per @Shagga_Son_of_Dolf @torulv @Ross @Norpimp @Toris64
og sikkert en bråte flere :slight_smile:

4 Likes

@azidops har jeg hatt flere og hyggelige og problemfrie handler med

1 Like

https://www.kunstveggen.no/t/goodguy-trad/7822

1 Like

Hei

De av dere som er innom tidssonen.no kjenner sikkert til goodguy tråden der. Burdte ikke KV hatt en slik?

Tenker det er en fordel for de av oss som selger/kjøper gjennom forumet.

Tror også det kan være en fin referanse på finn også. Mulig vi også får rekruttering via finn.

Hva tror dere?

Eksempel:

@azidops Både kjøpt, solgt og gjort flere bytter med ham. Både gjennom Gategalleriet og som privatperson. Meget ryddig og proff type. Definitivt Goodguy

5 Likes

Bra tiltak! Hiver meg på:

Har kun gode anbefalinger å komme med vedrørende disse brukerne av forumet: @azidops @Tommy_Jensen @EspenB.
Dette gjelder både kjøp og salg av diverse print.

Siden du så generøst starter tråden jumbo så kan jeg si at @jumbo2000 er veldig grei å ha med å gjøre, både salg og kjøp. Ryddig og god kommunikasjon.

Returnerer skryten @R.J Meget fornøyd med handelen, som nå endelig er på veggen :slight_smile: Handler mer enn gjerne med han igjen.

1 Like

@azidops @Peder :+1:

Thanks budy!
@Jonnyick
@Calizto
@Daniel
@Itspersonal

Litt rart å måtte opprette denne tråden. Tviler på at folk orker å skumme gjennom denne før potensielle kjøp/ salg internt her på kunstveggen. Har kun kjøpt et trykk fra et forummedlem tidligere, og før jeg slo til dannet jeg meg et inntrykk basert på tidligere innlegg fra selgeren. Når alt kommer til alt tror jeg de fleste aktive her inne ikke har skumle hensikter.

5 Likes

Vet om et par som havner under Badguy for flipping… :thinking::joy:

1 Like

Ville det ikke hjulpet på inntrykket om andre her inne gikk god for selger?

Jeg vet også om flere, men tråden jeg opprettet for å belyse dette problemet ble fjernet. Jobben med og rapportere dem vil fortsette :cop:

Dritt lei flippere :dolphin:

2 Likes