Guttestreker-tråd

disse originalene tar litt lengre tid å ferdigstille enn originaler fra andre kunstnere da for å si det mildt så prisen var ikke så ille

1 Like


Litt som dette? :upside_down_face:

9 Likes

Fantastiske detaljer i det bildet!

4 Likes

https://instagram.com/stories/guttestreker/3109120833284047736?utm_source=ig_story_item_share&igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Noen flere som skal til Soli Brug i August?

4 Likes

Jeg skal på Solli brug i aug.:raised_hands:

Tenker å ta turen selv i løpet av august/september. Hvor lenge varer utstillingen?

Hvis det er noen fra Oslo som har lyst til å være med og trenger å sitte på med noen for å komme seg ut til Greåker er det bare å ta kontakt på PM.

4 Likes

Hva er deres favorittverk av Guttestreker?

2 Likes

Litt usikker hvilke som er favoritten. Men har en som er fra tidligere dager som jeg liker utrolig godt og ett nå fra litt senere tid.


3 Likes

Hva med din(e)?

Må også si Bluebird som jeg skal hente ser ut til å kunne bli en favoritt også!

1 Like

Cargo Cult og The Peoples Pandemic

2 Likes

Legger ved litt bilder så får vi litt mer liv i denne tråden:

Cargo Cult

The Peoples Pandemic

Jeg har ikke sett verk av Guttestreker live tidligere men av det jeg har sett på nett så synes jeg denne var litt stilig.

Medici Manor

@Inoma Gratulerer med et trykk fra guttestreker.

Til dere andre som er interessert i Bluebird så fikk jeg litt info fra Solli Brug.

Bildet er 100x70, 80 opplag. Bildet koster 20.000kr.

Litt mer info fra Gutta selv:
Handler om nordmenn i fjellet og hvordan vi bruker naturen vår. Det er kun 11.5% urørt i Norge, som er litt sjokkerende fakta og at 9/10 byggeprosjekter i verna natur blir godkjent. Ellers bare masse gøy og morro med stereotyper av nordmenn på fjellet :slight_smile:

Sånn ser det ut:

4 Likes

Har både Cargo Cult ( alu plate ) og pademic også :slight_smile: Ikke lett å velge!

Litt mere av samlingen :slight_smile:




10 Likes

Likte best det poker/hyttebildet :full_moon_with_face: , @Inoma Bra ramma inn også :framed_picture:

3 Likes

For en samling :star_struck::star_struck::muscle:

1 Like

For The love of fjords & Children of Conquest

2 Likes

Takk! Har enda mere :joy::see_no_evil: Men ja, kan ikke vise alt på engang!

Tror jeg er passe stor fan av guttestreker :face_with_peeking_eye:

The love of fjords, fantastisk fint!

Takk for det, er helt enig :smiling_face:

Må si at jeg er veldig glad i “Wolves Playing Poker”, Cargo Cult er også et flott bilde.

2 Likes

Har dette som jeg liker veldig godt :grinning:

The Seventh Master of the Hills & House

9 Likes