Guttestreker-tråd

Dette er min favoritt også :drooling_face: har det selv på veggen.

1 Like

Hva tenker dere om bildene jeg la ut på nye kunstkjøp? Dem prøver ut noe nytt med å farge hele bilde ( helt ut til kanten der det normalt sett er urørt ) så på bluebird er det lyseblåt istedenfor hvitt på dette bilde.

Samme gjelder bilde nummer to også.

Jeg selv syntes det var veldig kult med noe annet :slight_smile: Men hva tenker dere?

1 Like

Guttestreker er favoritt av damen, men vi har ingenting fra den kanten. Vi var innom Gategalleriet i Bergen i mai. Der hadde de en del kult. 20k for opplag på 80 stk… var ikke det litt dyrt?

Her har jeg lite peiling…

1 Like

Jeg liker veldig godt apocalyptic 4. Bluebird føler jeg at jeg måtte hatt på hytta, hvis jeg hadde hatt det;)

Bluebird er visstnok allerede blitt en hit, jeg er litt spent på om “Brannen i Alexandria” blir det samme:)

2 Likes

Bluebird ble en veldig stor hitt ja! Nå skal ikke jeg si noe med 100% sikkerhet, men tror dette er ett av bildene med størst etterspørsel fra folket.

Alexandra bilde blir spennende ja! Gleder meg sinnsykt til det :grin:

Apocalyptic 4 Syntes jeg også var fantastisk!

2 Likes

Det selger og til den prisen hadde det ikke solgt om folk ikke var veldig interessert. Nå i sommer har vi lite med aktiv salg i galleriet og baserer oss på “kaldsalget” og Guttestreker har vi solgt godt av de siste månedene. Opp til enhver selvfølgelig, men markedet er der for Guttestreker.

Disclaimer:
Gategalleriet samarbeider og selger verk fra Guttestreker.

4 Likes

De har vel gjort dette en god stund(?) dvs at du ikke får rette kanter rundt trykket men litt mer dynamiske kanter og med små deler av motivet som også stikker utenfor(?)

Veldig kult synes jeg.

Ikke det jeg snakker om, dem har revet kantene i lang tid.

Men om du ser på begge bildene er papiret farget hele veien, ikke bare selve motivet. Bluebird er blått der det normalt sett er helt hvitt og det andre er gul/oransje helt ut til kanten. Så dem har printet farge utenfor selve motivet også.

Om du ser på bildene over er dem revet alle som har flytende heng ja, men papiret er hvitt ut mot kanten og er ikke printet farge der tidligere.

2 Likes

Foretrekker nok at papiret utenfor motivet er hvit, men har ikke sett det innrammet. Interessant. La ikke merke til det på bildet av printet før du sa det.

1 Like

Tenkte akkurat det samme som deg :slight_smile: Er skummelt med forandring :joy: :see_no_evil:

Enig i den, men jeg oppfattet faktisk dine priser som hyggeligere enn dette. :slight_smile: Dere hadde noen fete verk fra guttestreker hvor jeg tenkte prisen var fin.

Mulig størrelse og opplag forsvarer 20k altså. Jeg kjenner ikke så godt til markedet der. :slight_smile:

Er man tidlig inne får man hyggeligere priser :slight_smile: De kjører prisstigemodellen og som regel blir de utsolgt.

1 Like

Har selv Corporate Cancer Retreat som var min favoritt, frem til Bluebird dukket opp. Så nå har jeg kjørt på med innkjøp av Bluebird, eneste problemet nå er at jeg ikke har nok vegg :joy:

2 Likes

Hentet min her om dagen! Den er helt rå :grin: Her er det bare å glede seg!!

Ja, veggplass er ikke alltid like lett hehe!

3 Likes

Fy flate, noe så fantastisk! Gratulerer så mye :heart_eyes:
Spent på hva slags innramming og passepartout jeg ender opp med, ettersom det er lyseblåe kanter :grimacing:

På guttestreker har jeg alltid droppet pasp med tanke på revet kanter som ser kult ut. Så har flytende/svevene heng på alle bildene fra guttestreker med en bakplate som bygger ut litt bak bilde så jeg får skygge effekt rundt hele bilde.

Prøvde å ta ett bilde av shadow of rings hvor det samme er gjort

2 Likes

Har faktisk flytende heng på et av Sandra bildene mine, men det så endra fetere ut på bildet ditt! Veldig godt forslag, tusen takk for inspirasjon :slight_smile:

1 Like

Helt enig, flytende er helt rått. Jeg har et Industrial Overlord på kontoret over skrivebordet som er “svevende”:slight_smile:

Helt klart. Skiftet ut alle jeg hadde med pasp til flytende. Kostet litt, men det er det verdt!

3 Likes

@Inoma Har du noen tips til belysning? bruker du noe spesielt?