Guttestreker-tråd

Kun spotter i tak :slight_smile:

1 Like

Album coveret de laget for kamelen gjør jeg også bra på veggen, spør du meg :ok_hand:

3 Likes

Bluebird oppe i 25k nå. Blir ikke kjøp når startpris var 14k. Tusenlappene sitter ikke så løst😅

1 Like

Jeg gikk på en smell. Bra en har «ring en venn» muligheter. Utstillingen er utrolig flott… galleriet har gitt det noen utrolig flotte rammer. Det var ikke lurt å ta med fruen som har fått en fasinasjon til Guttestreker… :money_with_wings::money_with_wings:

3 Likes

:smile: Hvilket ble det? Tenkte et besøk i neste uke

1 Like

Skal dit i morgen med fruen! Blir spennende :joy: Hva ble det? :slight_smile:

Gratulerer! :grin:

2 Likes

Tenkte jeg skulle dele bilder jeg tok under åpningen. Har lenge ønsket å ta turen til galleriet da det har med sin profilering gitt inntrykk av at det er en flott plass med fine rammer for utstilling. Det var det til de grader… da var det jo ekstra hyggelig at det var utstilling av Guttestreker. Jeg hadde ikke vurdert disse så nøye inntil besøket på Gategalleriet i sommer åpnet både fruen og min dør til de kunstnerne. Verkene får virkelig vist seg frem når du ser de fysisk.





2 Likes

Litt til… :sunglasses:





2 Likes

Det var svært godt oppmøte. Parkeringen var full, og folk måtte være kreativ på parkering.





1 Like

Til slutt. Det var mye bra, men fargene, detaljene, størrelsen og inntrykket gjorde av vi måtte sikre oss «bomba». Dette er totalt kun i 15 eksemplarer.

10 Likes

Gratulerer så mye med flott bilde, var selv til stede og beundret samme:)

Ble et Pillars of Paganism på meg;)

2 Likes

Det var et meget fett bilde det også. Hvilke versjon gikk du for? Og gratulerer til deg også med flott bilde. :slight_smile:

1 Like

Ja, gikk for den vanlige. Silketrykk ble litt kjedelig syntes jeg:)

1 Like

Jeg synes også den vanlige stod seg bedre. Var nesten som at en del detaljer forsvant på silketrykket, men mulig det bare var meg :smiley:

1 Like

Vi deler nok den oppfatningen😄

Forøvrig overhørte jeg en eldre herremann i samtale som gikk omtrent så det her;

Herremann - “Hadde nesten vært litt artig å kjøpt den til 80.000kr”
Yngre mann - “Har du veggplass da?? Den tar ganske mye plass!”
Herremann - “Nesj… jeg hadde bare pakket den ned på loftet!”
Yngre mann - “Javel? Det bør jo gå på veggen når du kjøper det da!”
Herremann - “Næ, må jo ikke det. Hadde vært moro å ha det på loftet og sett hvordan det gikk med disse her”

Kjente jeg hadde lyst å si til den yngre. Jeg er HEEEEELT enig med deg. Men jeg feiget ut…

2 Likes

Det er mange som kjøper kun for å selge kort tid etterpå. Litt synd syntes nå jeg, men slik er det i alle «hobbyer».

Etter å ha tenkt litt tror jeg nok at et Apocalyptic nummer 4 blir med meg hjem. Det bildet var utrolig kult. Så originalen hang til salgs, men en tegning uten farge er ganske kjedelig:)

3 Likes

Her var det mye fint :grin: Bluebird i stor utgave var jo råflott!

Deler noen bilder jeg også :slight_smile:





3 Likes

Mye fint. Takk for deling av bilder!

2 Likes

Ut fra bildene du deler ser jeg det er blitt solgt en del.

Har forøvrig tenkt meg tilbake når det er litt roligere. Var jo nesten kaotisk under åpning. Jeg ble stresset av at det omtrent var kø på alle bildene. Disse verkene må en jo ta seg god tid for å få med seg alle detaljene. :sweat_smile:

2 Likes