De har en fin Facebook gruppe også
bare å melde seg inn
Utstillingen spiller selvsagt en stor (sikkert større) rolle, men det var et merkbart skift etter at deling av favorittverk tok av her inne, i forkant av åpningen på Solli.
Ikke noe galt med det, var bare en observasjon. Det er vel mye av hensikten med forumet: å pirre nysgjerrigheten og interessen.
Det er som jeg skrev lenger oppe. Kunstveggen er ens egen fiende på godt og vondt. Er mye som ligger til salgs på finn i disse dager, og tipper det har vært en økning etter Soli Brug åpningen.
Selv er jeg veldig usikker. Har funnet flere ting jeg liker, og har muligheten til å kjøpe. Spørsmålet er bare hvor mye av sparebudsjettet jeg skal svi av. Jeg har aldri flippet noe, og har heller ingen planer om å gjøre det. Spm er bare hvorvidt jeg skal ha litt is i magen, eller om jeg skal risikere å komme i samme situasjon som med Pejac. Der vurderte jeg å kjøpe flere verk når jeg faktisk hadde muligheten innenfor mitt budsjett… 1 år senere, og det er godt over mitt budsjett ![]()
Selger nå mitt Guttestreker eksemplar av Toxic Wildlife. Alu print, mål 179x123cm
Pris kr 35 000. Holder til på Stord,
Hordaland
Er vel ikke en salgstråd det her?
Beklager, har ikke vert aktiv her på veldig lenge å trodde det var innafor. Kan gjerne fjerne innlegget visst ikke tilfellet…
Guttestreker til en foreløpig veldig rimelig penge på auksjonen hos Blomqvist
Det mest ryddige er om du oppretter en egen tråd for salget du ønsker å utføre.
Det er ikke galt å legge verk ut for salg ![]()
Nå har jeg gått på en kunst-smell… %#+}€}$}
. To be continued.
Nå er vi spente;)
Fett! Gratulerer:)
Sykt kult! Gratulerer! ![]()
Jeg fikk tak i nr 1 av denne i mainutgaven, syntes det var stas! Men nå ødela du den! Neida hehe, gratulerer så mye ![]()
![]()
Når vi besøkte utstillingen på åpning så jeg på denne;
I utgangspunktet likte jeg enkeltheten med hele bilde. Planen var at det var kun denne som skulle bli med hjem om noe kunst i det hele tatt. Slik ble det ikke. Jeg endte opp med mye mer. Har hatt en fin dialog med Soli Brug hele veien. Endte da opp med å få med dette verket på kjøpet siden jeg kjøpt de to andre. Hyggelig handel der altså. Nå blir det knekkebrød og nudler i lang tid.
kan jeg spørre hvor mye du måtte ut med for denne originalen??? ![]()
Måtte gi det den var merket med. 32K.
Noen som har bilde av Bluebird innrammet? Trenger inspirasjon til innramming selv!