H20 - New limited edition av Pejac

Noen som var hva kostpris til Norge er på denne, bare frakt er vel et par hundre euro?

Greit og vite om det skulle dukke opp noe på Gallerier eller auksjonshus rundt om (TateWard har jo ofte Pejac, men da får man vel mva på topp av hammerslag pris…)

Har tidligere ikke prøvd meg på Pejac releaser, men H2O hadde jeg faktisk håpet på.

Vil anta at frakt er samme som for YinYang, altså €106, men de her inne som har kjøpt H20 kan vel sikkert bekrefte. En eller annen plass mellom 15,5 og 16k.

Shipping & Handling havnet på 107€.

Jeg antar du trenger adressen min for å få videresendt

:innocent:

3 Likes

Haha :sunglasses:

Congratulations! PEJAC ‘H2O’ lottery win confirmation email.

:smiley:

7 Likes

Fikk du nå?

Jepp.

Kjenner vel egentlig at det gjør meg enda mer bitter.

1 Like

Jeg vant heller ikke… Får begynne å glede meg til miniprint… Noen som har vært med før og vet ca hvor lang tid det tar før det dukker opp?

Hadde gitt opp for lengst, så nå ble jeg glad.

Kanskje de sender ut flere også?

3 Likes

Tipper de også sendes ut i januar Jacob :blush:

2 Likes

Ahhh. Ja det er bare å smøre seg inn med tålmodighet… Det hjelper ikke at på mandag er det 4 uker siden jeg leverte Passè av Whatson til innramming… Ting tar tid, og jeg vinner ikke lotterier…

Var ikke passe et lotteri da? :wink::joy:

Joda, et lotteri jeg IKKE vant… Så jeg måtte fore en flipper… Svartebørsen, da altså en fyr som ikke ville ha det engang, bare tjene litt… Jeg liker godt det Pejac har gjort her med forsinket sertifikat.

Det er kjedelig. Hvertfall med de prisene som passe har lagt på.
Ja, håper whatson og vil gå den veien, slik at vi som vil ha printene på veggen, kan få den muligheten uten å ruinere oss :slightly_smiling_face::+1:

Folk som ikkje vant hadde nok betalt flipperene uansett om CoA er forsinka eller ikkje.

2 Likes

Da fikk jeg beskjed fra Pejac at de er helt utsolgt.

Om noen skulle få kalde føtter og ønsker å selge, ta kontakt :grinning:

1 Like

17 Likes