Color me envious
Bra fangst👏
Nok nå.
Nice! Har folk fått det mini mini lotteri printet, forresten?
Ikke jeg, hvertfall!
Herregud, jeg gruer (og gleder) meg til jeg faller for fristelsen og kjøper dette av en flipper.
Sorry😢
Hvordan var det? Er hjelmen litt oransje i glasset?
Jepp.
Trykket er bare nydelig.
Wow
DHL har ikke overraskende sendt en regning. Noen som kan peke meg til rett tråd for slike problemer? Bør jeg betale og så kreve penger tilbake?
Fikk akkurat info om shipping av mini printet.
Bare til å sprette champisen når jeg kommer hjem.
Sikkert mye finere i mini-utgaven.
jeg har samme case med dem. jeg har sendt dem ordrebekreftelsen samt all info om trykket og galleri. de sier at dette ikke er tilstrekkelig for tollvesenet og de trenger proforma?!?!
infoen jeg har sendt dem er akuratt det samme som jeg har sendt til posten tidligere, der har det gått gjennom uten problem samtlige ganger.
jeg har bestrider fakturaen til dhl og bedt dem sende dokumentasjon fra tollvesnet på at proforma er det eneste som aksepteres.
har ikke hørt noe fra dem siden
Hei.
Jeg har samme problem.
Jeg har fått god hjelp av @OlaNorman om hvordan jeg bør gå frem her. Det setter jeg veldig pris!
jeg har fått tilsendt et deklarasjonsskjema som Suben har fylt ut.
Hvis det er flere som ønsker det send meg mailadressen deres på PM så sender jeg det til dere.
Jeg får ikke lastet det opp her.
Hvordan ble du varslet om det? Går det også med DHL eller lignende?
Står i mailen frå Pejac at meste parten er levert og resten blir sendt ut mot slutten av januar. Får sikkert den i Februar ein gong
Flytende med hvit bakpapp. Må jo være flytende når de blir sendt i den trekassen. Hvite innerkantlister. UV glass. Så tror jeg den hadde passet bra til en litt grålig eikeramme👌
Eller du kan gå standard med sorte innerkantlister og sort ramme.
Grålig eikeramme høres snop ut
Ja, tilsynelatende så er mesteparten levert men så sannelig virker det som at det er mange av oss her på kunstveggen som ikke har mottatt. Fikk samme epost.