HammER Tråden

Det er vel fortsatt noen igjen hos KA og Frame-it, for de som vil sikre seg ett. Men det begynner nok å minke.

Hammer lager mye kult, men på tide ay han finner sin egen stil.
Føler det blir for mye kopiering av Dolk, Banksy og Whatson.

2 Likes

Da er det nok en del som er uenig i deg om at han bør endre stil. Er nettopp den tilbakemeldingen som er kommet. At det er fint å se kunstneren lar seg inspirere av de «gamle» heltene. :slight_smile:

Altså - akkurat dette bildet er vel inspirert av Reservoir dogs, og så lagt på en vri der. T.Wat har gjort det samme ved flere anledninger han også. Samme stil, topic etc.

Alltid stas med nye kunstnere - men savner noe unikt og egenartet. Mulig gatekunst bare begynner å bli dritkjedelig og oppbrukt? Ikke vet jeg…

Uansett - flott hvis folk vil ha det på veggen, da er jo halve jobben for kunstneren gjort. Og at folk kritiserer kunsten hans bør han ta som et kompliment. Værre hvis ingen bryr seg.

9 Likes

Mb minner jo en god del om dette.

4 Likes

“Nuclear Lunatic”

18 Likes

Var nettopp og så denne selv, utrolig kul gang som blir til!

5 Likes

Er dette til salgs nå?

Du kan holde deg oppdatert her:-) https://www.hammer-art.no/product/nuclear-lunatic-original/?v=c2f3f489a005

1 Like

Hei :slight_smile: Det første lerretet er solgt av dette motivet, har satt opplaget på originaler til 5, så det kommer etterhvert 4 til. Vil no i førsteomgang legge ut 2 originaler for salg på min nettside, datoen disse 2 blir lagt ut vil jeg annonsere via nyhetsbrev på min nettside.

4 Likes

Nytt verk av HammER i Steinkjellergaten😍

18 Likes


«The Beer Hand» mono versjon på 70x100 lerret

12 Likes

Kan jeg spørre hva tittelen «øl hånden» her betyr? Er det kanskje noe jeg ikke forstår? :slightly_smiling_face:

Sånn utenom at jeg drikker ølen med høyre så tolker jeg det dithen at vi ikke har fått drukket noe særlig med (ute) pils i det siste pga corona.

Men det kan såklart være en helt annen mening som ikke jeg har fått med meg :stuck_out_tongue:

«The Beer Hand» er ett begrep innen poker, som da er den dårligste hånden du kan starte med (7-2 offsuit)
Barn idag vokser opp med ulikt utgangspunkt her i livet, de som dessverre ikke har det beste utgangspunktet har også ofte en mye kortere vei til å havne i ett kriminelt miljø. Men som alle vet kan du med flaks og dyktighet også vinne selv om du har det dårligste utgangspunktet​:blush::+1:t2:

21 Likes

Aha… takk, forklarte litt mer av motivet :slight_smile:

1 Like

For salg?

Det kommer for salg etterhvert :blush::+1:t2:

4 Likes

Riktignok “bare” et print, men synes den flytende innrammingen ble så insane stilig at jeg må dele den :star_struck:

19 Likes

Den ble veldig bra Janne. Gratulerer. Jeg får endelig min i neste uke! Ser veldig frem til det. Har tatt litt tid fordi det har vært lagret hos gamlingene. :slight_smile:

3 Likes