Hjelp til kjøp fra galleri bi-z

Hei. Er det noen i Kristiansand eller omegn som skal på galleri bi-z i morgen og har lyst å «bestille» pakken med trykk for meg. Betaler eller du kan få Andreas Englund bildet som betaling.

Send meg en PM :slight_smile:

1 Like

+1 :smiley:

1 Like

Jeg skal innom. Hvis noen ønsker å gjøre avtaler. Ta kontakt :blush:


3 Likes

Hold meteren!

3 Likes

Ser ikke ut til å være lang kø?

Den går rundt hjørnet😅

1 Like

Mer enn 100?

Ja, mye kult på hotellet! :slight_smile:
Hva mener du med etter «gårsdagen»?

1 Like

Ca 20

Jeg tok turen fra Stavanger til Kristiansand i går, men har bestemt meg for å droppe hele opplegget.

I forbindelse med utstillingen hadde jeg flere spørsmål, deriblant pris på verkene som hang inne på galleriet. Jeg kom etterhvert i kontakt med flere medarbeidere.

På så og si alt «visste de ikke», men fikk forklart at det ville være mange om beinet så var bare å stille seg i kø. Nei, jeg stiller meg ikke i kø for ting jeg ikke vet prisen på.

Videre spurte jeg om Whatson-trykket med spacers var en del av pakken til 34’, eller om X antall trykk av de 100 var med spacers var til en annen pris? Nei, de visste ikke.

Jeg spurte om vi som møtte tidlig i køen ville få prisliste. Dette for å vite hvor jeg skal gå, og hvilke verk jeg eventuelt skulle henvende meg for. Nei, ingen visste noe.

Eneste JEG tilslutt visste var at jeg ikke gadd å være med på dette opplegget.

26 Likes

Svaret “Over din prisklasse”, uten sarkasme og hyggelig tone, altså bare frekt, er rett og slett noe man ikke sier til kunder som viser interesse for det man har i utstillingsvinduet :expressionless:

Vi tar nok turen innom og kikker, men ikke så lysten å handle der nå, for å si det slik.

#Bizmak

14 Likes

Er du seriøs?

Meget skuffende lesning…
Synd at man skal få sånne opplevelser!

2 Likes

I alle dager?? Snakker om å skaffe seg dårlig rykte. Helt uakseptabel oppførsel spør du meg.

15 Likes

Er dessverre slik jeg også opplever de. Venter fortsatt på priser jeg, godt vi har folk på “gulvet”

Hæh sa de det??

Noen som har en formening om hvordan salget har gått idag?

Har samme opplevelser i forkant, dårlig info og dårlige svar. Da jeg spurte om opplag fikk jeg bare beskjed om å stille meg i kø!

De gikk først ut med info om salg i mappe, så kom det fram at man måtte ramme inn på stedet, men uten mulighet for å hente samtidig. Vurderte å ta turen fra vestlandet, men fikk avsmak på hele opplegget.

Kunne vært gjort på en ryddigere måte…

4 Likes

Dette er helt nydelig​:joy: Er vel ikke de samme som tok seg av salget av siste trykket til Jeff Gillette?:rofl:

1 Like

Money, money, money……

:steam_locomotive::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar:

1 Like