Hva faen er greia med

… påtatt, tacky, harry, intetsigende, kjedelig, anstrengt, krampaktig og svulstig «gatekunst» uten noe som helst for seg? (Les: MW, Sandra, Snik, Pøbel, AFK etc.). Minner meg om en intern runkeklubb her på KV.

Kjør debatt og beklager provokasjonen.

5 Likes

Du klarer ikke provosere noen med dette utspillet :joy::joy:

Ta deg en paracett og chill ned før juleribba tar deg.

God jul :christmas_tree::santa:t2::snowflake::snowman_with_snow:

16 Likes

Det er lov å prøve :joy: God jul!

1 Like

Jeg anbefaler deg å ta en tur på hifisentralen.no og starte en kabeldiskusjon. Da får du det du er ute etter :wink:

9 Likes

**gikk dårlig med den gif’en…

Pleier du å gjøre det samme mot mennesker som handler på butikker du ikke liker?

Du stiller deg på utsiden av butikken, og skjeller ut kundene fordi de kjøper klær du ikke liker?

Tror ikke det, så kanskje du skal slutte å gjøre det samme med kunst.

God bedring

2 Likes

God bedring sjæl!

Shots fired🔥

Tror ikke du treffer så mange med denne, men alltid gøy med forskjellige meninger!

Riktig god jul🙃

1 Like

Runkeklubb hørtes i beste fall ensomt ut.

2 Likes

Hahaha! BaDumTsss

1 Like

Ingen som vil diskutere annet enn haha og lol? Det sier kanskje litt for mye. Utfordre meg gjerne!

1 Like

Dette blir en helt annen diskusjon. Det ser vel du og? Må være lov å komme med synspunkter uten å automatisk være en som «hater folk som ikke kjøper samme klær som en selv»?

Problemet er vel at du selv ikke kommer med noen argumenter - også forventer du at folk skal diskutere? :grimacing:

1 Like

Min oppfatning er at det aller meste av «gatekunsten» som florerer her på KV er påtatt, tacky, harry, intetsigende, kjedelig, anstrengt, krampaktig og svulstig. I tillegg er man verdensmestre i å skryte hverandres ubetydelige prints opp i skyene, derav runkeklubb.

Noen argumenter:

  • «Gatekunsten» som florerer på KV gjentar seg selv igjen og igjen og igjen til det kjedsommelige (pls @azidops, du kan ikke si at dette er OK fordi det er «gatekunstens sjel å gjenta seg selv»? Det faller på sin egen urimelighet.)
  • Det tar for seg selvfølgeligheter (grattis til alle de som lagde munnbind-kunst i 2020! For en prestasjon, for ikke å si innovasjon…!)
  • Det utfordrer ikke på noen måte, men ser bare «pent» ut (hallais Stag, som ikke en gang ser bra ut)
  • Det er harry, tacky og vulgært. Halvnakne kvinner med graffitispray og dobbel ppt med svart kjerne. Man kunne likesågodt hengt opp Hells Angels’ kalender på veggen
2 Likes

Du må skjønne hva du selv skriver og kommenterer på. Å dra en uttalese fra en annen tråd inn i denne tråden som omhandler noe helt annet er å ta den fullstendig ut av kontekst. I denne konteksten du skriver om har jeg ikke en gang ytret meg. Formuleringen du siterer har jeg heller ikke skrevet.

1 Like

Ja, det var jo VM i adjektiv for å si det mildt. Sliter fortsatt litt med å forstå hva du sammenlikner med. Ikke sikker på om jeg har lyst til å spørre om du har flere adjektiv å komme med. Samtidig tror jeg du bør lese deg litt opp på norsk gatekunst om du sammenlikner Pøbel med de andre i ranten din.

1 Like

Du har en tilsynelatende sterk stemme blant andre her inne, og jeg syns det vi diskuterte i den andre tråden hadde høy relevans med tanke på hva som diskuteres her.

Har flere adjektiv på lur om du vil ha.

Du har jo ikke en gang skjønt hva jeg har skrevet og i tillegg trekker meg inn i en tråd jeg ikke har deltatt i…

Tror jeg har skjønt ganske greit hva du skriver.