Hvilke verk/kunstnere ønsker dere å få inn i samlingen i 2023

Martin Whatson & Pez - Twin Pix.

1 Like

Whatson x Chevrier ‘LA CAGE ENTRE LES FRONTIERES’

Noen her som kan hjelpe med den?:crossed_fingers:t3::innocent:

1 Like

Har denne om du er interessert ?

Denne!

Fin Dac - Redux Endian

Eller, rettelse, én av de ulike fargekombinasjonene. Hvis jeg finner tilgjengelig et sted.

Smeltet helt da jeg kom over denne i «Kunst til kostpris»-tråden, og ble litt knust da jeg innså at jeg var noen måneder for sent ute…

Har du sjekket med GP om de har en liggende?

Nei?

Visste ikke det var en mulighet engang!

Ligger to andre fargekombinasjoner av dette trykket ute hos GP nå.

2 Likes

Danny Larsen - Lofoten. Hvis noen har for salg, eller vurderer etterhvert,- gjerne pm

8 Likes

Kan ikke huske å sett denne som trykk. Tror det bare er den ene originalen som er der ute. Lykke til med jakten. Det er jo halve opplevelsen😊

1 Like

Har ingen konkret kunstner eller verk jeg speider etter, men er litt fysen på et fotografi.

1 Like

Vet ikke helt hva det var, men Mr. Jagos Reef Builders traff noe i meg som ikke de tidligere utgivelsene har gjort.

Så ser for meg at dersom en grei mulighet kommer, så blir nok et verk av Mr. Jago lagt til samlingen snart.

3 Likes

Du kan ta kontakt med Goldmark Atelier og høre om de har en AP/PP tilgjengelig. Eventuelt hos Unit London som representerer Mr. Jago😊

1 Like

Enig, @Dunedain
Tipper du får like bra eller bedre deal på Finn.
Ligger en ute til 9k, og et par rett over det.

Etter min erfaring går Goldmark opp 20-30% på PP-utgaver de har liggende, og antakelig enda mer på AP. Skader ikke å spørre likevel :crossed_fingers:.

Synd GBP er sterkt i forhold til NOK. Synes de på Finn er overpriset imo tatt markedet i betraktning. Hadde forsøkt å prute litt i så tilfelle🤷‍♂️

2 Likes

Syns de er ålreit priset. Man får sikkert presset de ned en tusing, kanskje to.
Kostpris med levering var 7k.

1 Like

Boom!

4 Likes