Hvor finner jeg link / kategori for emner til Kunstveggens detektivråd?

Vil gjerne høre om noen kjenner signaturen på et par bilder jeg har. Jeg leste om at det var opprettet en egen, ny kategori for dette (Kunstveggens detektivråd), men finner den ikke.
Ser at andre har lagt inn samme type spørsmål under emner hvor det egentlig ikke hører hjemme, men hvor skal jeg legge ut spørsmålet?
Mvh Monanith

1 Like

Du kan også bruke søkefunksjonen, var slik jeg fant den😊

2 Likes

Takker så mye :star_struck: Jeg forsøkte å søke, men uten resultat. Ser nå at jeg har skrevet ‘råd’ og ikke ‘tråd’ !!
Nå går det nok bra tenker jeg. Hvis ikke kommer jeg tilbake :wink:

1 Like

Vet du, jeg har ennå ikke klart å finne det !! Går jeg inn på informasjonen du sendte i første svar er det kun det jeg får opp, men ingen ‘knapp’ for nytt emne.
Går jeg inn på kunst / kunstnere finner jeg heller ingen videre link til detektivråd, kun kunstnere hvor det da kommer opp denne informasjonen:
‘Skal du spørre om hvilken kunstner du har på veggen? Dropp det. Det bidrar ikke til dette forumet.’
Så fortsatt hjelp! Hvor skal jeg trykke meg inn?? Mvh Monanith

Slik jeg ser det fra mobil, så må du nok bla deg helt ned i tråden jeg linker til over. Der vil du få opp en blå knapp med «Svar». Du har i grunn allerede postet i den tråden, om du går tilbake til hovedmenyen så finner du også detektivtråden nest øverst i skrivende stund.

1 Like

Ah-ha, jeg trodde ‘Svar’ betydde svar til innlegget om ny kategori. Har jo hele tiden lett etter ‘Nytt emne’ !!
Nå har jeg trykt på svar og lagt inn emnet og håper det ble rett.
Tusen takk for all hjelp :star_struck:

2 Likes