Innramming i Bergen

Hei.
Noen som har erfaring med innramming hos Hele Ruter A/S i Bergen? Jeg har fått pris derfra på innramming på 2 stk bilder som ligger en del under der jeg har fått av andre i Bergen.
Fint å høre om noen andre har brukt de før.

Hei.

Jeg bruker disse fast. Og kjenner flere andre som bruker dem.
BARE gode erfaringer.
Kan anbefale på det sterkeste å benytte dem.

Vet at #heleruteras er benyttet på Instagram

Lykke til

2 Likes

Av Hele Ruter, Rammeservice og Speil og Ramme, hvem er best på pris? Og kvalitet?

Har forhandlet meg frem til en grei deal på SR, men synes de er litt slurvete med hjørnene på rammene. Nå bor jeg i sandviken så det faller mer og mindre naturlig for meg å dra innom der.

1 Like

Så vidt jeg vet har Speil & Ramme og Rammeservice samme systemer og dermed samme leverandører og priser.

Takk for tilbakemelding folkens. Stikker innom de for en prat jeg da :smiley:

Og husk at KV-medlemmer får 10% rabatt hos Rammeservice!

Speil og Ramme er nok ikke billigst. Men best.

Perfekt resultat på alt jeg har fått rammet inn der.

Alltid fornøyd hos Hele Ruter. Veldig dyktig og alltid god service :slight_smile:

Jeg bruker også Hele Ruter.
Mest pga åpningstider, faktisk.
Det virker som om de alltid holder åpent.

flinke er de også

1 Like

Ser det nevnes at de er rimeligere. Hvor mye er det snakk om her for en vanlig innramming kontra andre?

I mitt tilfelle er det snakk om 450,- på en standard hvit ramme med pass. Ikke den helt store summen, men hvis du rammer inn en del så blir det jo litt på sikt. :smiley:

Absolutt, alt hjelper :smile:

1 Like

Hvor stor er rammen?

Bilde det her er snakk om er DDD - Vandal King. 70x70cm mener jeg.

Kan jeg spørre hva totalpris endte på der? Rullet det ut i dag og fargen tilsier at det må opp her i huset :slight_smile:

1750,- m/vanlig glass. 1110,- i tillegg for ART Glass

2 stykk MW levert inn til innramming hos Hele Ruter i dag (En Pointe og mini chinook) Gleder meg til å få de tilbake om en ca. 2 ukers tid :smiley:

Gjenoppliver denne gamle tråden. Ble det noen gang konkludert hvor det er billigst å ramme inn i Bergen?

Er en stund siden jeg har rammet inn noe og har alltid brukt Rammeservice tidligere .Er godt fornøyd med de. Men har en del liggende som skal rammes inn så hvis det er noe å tjene på å bytte er jeg åpen for det.

Sist jeg rammet inn var det fiskemamannen til Pøbel. Rammet da inn i vanlig svart ramme med yttermål 78,5x78,5cm, enkelt passepartout, dobbel bakplate og uv70. Betalte da 2900kr. Noen som vet hva tilsvarende innramming ville kostet hos Speil og Ramme, Hele ruter, Vault studios, Glass og rammebutikken på Landås eller tilsvarende? Kunne jo sendt de en mail for å høre, men har inntrykk at svaret ofte da er “kom innom med det du skal ramme inn så ser vi på det” :slight_smile:

1 Like

Glass og Rammebutikken AS på Landås har bra priser, og leverer veldig bra på kvalitet. Viktig å bruke fagbutikkene!

1 Like

jeg bruker de konsekvent! Leverer på kvalitet og skulle det plutselig være noe, så fikser de opp i det uten diskusjon.

1 Like