Jason Boyd KinsellađŸ€˜

Har sett mye online om Jason Boyd Kinsella siste ukene, meget interessant kunstner! Lenge mellom hver gang jeg finner noen nye sÄ interessante, og i tillegg er han lokalisert Oslo. Jeg har stÄltro pÄ at han vil fÄ god fart videre.

Dette er jo primĂŠrt er gatekunstforum, men ville vĂŠrt interessant Ă„ hĂžre forumets tanker!:slight_smile:

https://instagram.com/jasonboydkinsella?igshid=g7kfpw3ylwgg

Www.jasonboydkinsella.com

15 Likes

Han her traff noe ved meg. Har sans for enkle former som bygger opp ett stĂžrre motiv🙌 Vet du om han selger print? Hva ligger oljemaleriene pĂ„?

1 Like

Han selger ikke print forelĂžpig.
Alt han gjÞr nÄ er for en stor installasjon i London neste Är.

3 Likes

Feilpost :slight_smile:

2 Likes

8 Likes

Gikk unna det der.

6 Likes

+1

Var vel tilgjengelig 3-4 minutter? :slight_smile:

5 Likes

Samme! :dizzy: Gleder meg til Ä fÄ det til rammemaker og pÄ veggen, fantastisk motiv.

1 Like

+1, takk for tips om kunstneren @AlexanderK :sunglasses:

2 Likes

+1 her og :slight_smile:

3 Likes

Gikk for denne jeg ogsÄ! :star_struck:

2 Likes

Ganske populÊrt slipp og utsolgt i lÞpet av 3min. Mange her pÄ berget som fikk kjÞpt. Gratulerer til alle! +1 her ogsÄ.

Gleder meg til Ă„ se innrammingen dere velger :slight_smile:

Er Kinsella nye erstatteren for Chevrier her pÄ KV? :stuck_out_tongue: (bare tuller)

10 Likes

Dersom en av dere finner ut at den ikke er Þnskelig Ä ha pÄ veggen, sÄ er jeg interressert :blush:.

Noen som har fÄtt sporing?

3 Likes

Nei, fikk nettopp beskjed om at de sendes pÄ onsdag :slight_smile:

3 Likes

Der dukka fortollingsmelding opp for meg fra DHL - here we go again


1 Like

Samme her

3 Likes

Dhl fikset det enkelt pÄ tlf:)

PrÞvde pÄ det samme. Fikk beskjed om Ä sende mail med dokumentasjon. Fikk beskjed om hvis det var feildeklarert sÄ var det ingen kostnad men hvis alt stemmer med opplysningene avsender har oppgitt sÄ mÄ det fortolles pÄ nytt og det koster 750,- som jeg mÄ betale.

Jeg sendte Institut en mail med art declaration dokumentet da jeg betalte fakturaen. Spurte pent om de kunne fylle ut, klistre dokumentet til pakken og sende meg en kopi. Har dessverre ikke hÞrt noe. PrÞver Ä purre igjen nÄ.

Jeg fikk ogsÄ krav fra DHL i dag. PrÞvde ringe, men de stengte kl 15. Er det noen som har en mal og e-post adresse hos DHL det skal sendes til?

Vet det finnes en lang trÄd om fortolling her pÄ forumet, men fant ikke en passende mal der i farten. Tenker at hvis noen allerede har sendt e-post og vil dele sÄ hjelper det andre med samme sak.