Kunst til kostpris-tråden

Tabby orginal for salg

" Feeding time" selges i håp om å realisere et større kunstkjøp.
Spray på lerrett i 3 eksemplarer.
Størrelse 50 x 50cm
Pris; 5300 (kjøpt direkte fra kunstneren) + frakt

Sendes i orginal innpakning

4 Likes

Sandra Chevrier - La Cage et le pouvoir des dieux

sandra-chevrier-la-cage-et-le-pouvoir-des-dieux

Selger denne til kost da den ikke havner på veggen.
Lagret flatt i syrefri mappe.
Pris 4000,-

Ta kontakt ved interesse/spørsmål.
Holder til i Oslo.

3 Likes

Tenker å selge et print som trolig ikke kommer på veggen. Artig motiv med et politisk budskap der Trump og May svinger seg i dansen, hvor inspirasjonen er hentet fra filmplakaten til La La Land.

Kunstner: Bambi, av mange omtalt som den kvinnelige Banksy (dette er det nok delte meninger om…)

Hand pulled silkscreen print on 425gsm Saunders Waterford high white HP paper with two decals and two hand torn edges. Signed and numbered in pencil.
Paper size 76cm x 56cm
Edition of 25

Dette er den blå versjonen, en farge som ble relativt raskt utsolgt fra galleriet. Printet ble sendt flatt fra galleriet, og har følgelig aldri vært rullet. Har siden mottak vært lagret i plastmappe, også pakket i original-forpakningen.

Setter prisen til min kost pris som var ca 7000kr. Send PM om du er interessert.

Kult motiv, lykke til med salget!

Jeg må se i øjnene at jeg aldrig får denne smukke DalEast op at hænge, så jeg håber den kan skabe glæde hos nogen andre. Top kvalitets litho tryk fra Idem Paris, trykt på Marinoni maskine. Trykket er simpelthen fantastisk når man ser det selv.

Jeg står og skal bruge penge til andet kunstkøb, og derfor lader jeg den gå for den originale købspris i håb om hurtigt salg.

Værket har været opbevaret rullet på rør, efter anvisning af galleriet. Kommer fra ikke-ryger hjem.
Jeg er original køber, og købskvittering kan fremsendes på mail.
Værket bliver sendt fra København.

Kunstner: DalEast
Værk: Latent Photon I / EgariM
Papir: Japanese Paper Maruosawashi 70 g.
Tryk: Lithograph 10 colors printed with Marinoni machines and hand cut.
Størrelse: 57,5 x 94 cm
Trykkeri: Idem Paris
Udgiver: Print Them All
År: 2014
Ed: 60
Conditions: Mint
Pris: 6.800 NOK (Svarende til original købspris i '14)

Forsendelse: 400 NOK. med tracking.
Betaling via PayPal.
Køber er ansvarlig for import told og afgifter.

Jeg har samlet selv i snart 10 år og ved hvordan man pakker og sender tryk forsvarligt, og jeg har solgt og sendt værker til Norge før uden problemer.

Jeg kan sende flere billeder hvis ønsket.
Jeg kan kontaktes på PM eller mail: ilja.olsen (a) gmail .com

Bedste hilsner
-Ilja

2 Likes

SNIK & Nuno Viegas | Everything Connected | Black Edition
Flott trykk selges til kostpris.
3500kr

Hentet det akkurat ut fra posten, så det ligger uåpnet i tuben.
Kan sendes

  • Signert og nummerert av artisten
  • Edition of 60
  • 9 Colour Screen Print on 330 GSM Somerset paper

1 Like

Var i grunn ganske stoka på denne, men ettersom samboeren hater den lar jeg den gå til egen kostpris (3000,-) om noen vil ha den. Har alt av emballasje og papirer som fulgte med, så kan sendes for kjøpers regning eller hentes i Oslo.

3 Likes

Har sendt deg pm.

Selges til under kostpris, kr 3000,-. Ligger i forsendelsen fra GP, og har ikke vært tatt opp av rullen.

1 Like

Hvis noen andre vil ha Snik & Nuno bilde til 3000 selger jeg også mitt som er uåpnet i sending fra GP. Fikk kjøpt burgunder utgaven av hyggelig medlem her på KV :v: holder til i Stavanger.

Hvis noen her vil ha denne jeg ikke får lov å henge på veggen hjemme til kostpris 3650,- (320pund ink frakt) Så er det bare å gi en lyd.
Lagret flatt siden det kom, men har GP rullen som det kan pakkes inn i og sendes :slight_smile:

1 Like

Da har Bud-dies for life fått seg en ny hyggelig eier :slight_smile:

1 Like
  1. mai tilbud på SNIK & Nuno Viegas | Everything Connected | Black Edition

Ligger nå på finn.no til under kostpris (2.500,-), men selges nå til medlemmer på Kunstveggen for kun kr 2.000,-. Frakt kommer i tillegg, men kan overlevers i Osloområdet.

7 Likes

Kunstrasen Drip Remover Grey Edition selges. 3000 så går den. Gjerne send meg melding på Finn, da jeg svarer raskere der

2 Likes

innrammet Louis Masai - Elephunkt hand painted xx/20. Under selvkost til 5500kr. Vanlig ramme fra BGA Fotobutikk

Igjen gjerne send melding på Finn for raskere respons

Tar det gjerne jeg Knut om det ikke er solgt?
Holder til i Oslo.

2 Likes

Hei Henrik. Det er dessverre solgt altfor billig :sweat_smile:

Den er god Knut :sweat_smile::+1:

1 Like

JR
Casa amarela, edt 250, utsolgt direkte på release. Kom flatt og har ligget lagret flatt. 3200 + frakt til kunstveggenmedlemmer

https://www.social-animals.net/en/20-casa-amarela

7 Likes

Kunstner: Fake
Verk: Love hurts og Fake love på canvas/lerret.

Kjøpt direkte fra kunstner. Min kostpris var: 735GBP = 8586,70,-

Signert og nummerert på baksiden 1/1.

COA/autensitetsbevis følger med.

Størrelse: 50 x 70cm

Selges som komplett sett. Hvis man kun ønsker å kjøpe et av verkene kan det la seg gjøre ved å reservere det man ønsker og vente til eventuelt en annen kjøper det siste. Endelig salg skjer kun hvis begge blir solgt.

3 Likes