Kunst til kostpris-tråden

Hei
Jeg er interessert i denne. Har du den enda ?
Hilsen Sturk

Hei!

Selger Guttestreker Its Time for kostpris inkl UV ramme.

Må hentes i Oslo (evt betaler kjøper frakt)

Bildet er 6083 cm, og med rammen er det 82106cm.

Opplag på 30, signert og nummerert av kunstneren

Materiale er digitalt print, basert på illustrasjon tegnet med tusj på 170 g papir.

Pris 12 500kr (inkl UV ramme)

Kan sees i Oslo :blush:

3 Likes

Heisann,

Selger mitt Shane Turner - Making Love Black

Da det ikke ser ut som jeg får det opp med det første, håper jeg noen andre kanskje gjør det.

Selges til Kr 2500,- som er min kost direkte fra Graffiti Prints (£200 inkl frakt) plus 341,- i toll.

Holder til i Bergen.

11 Layer screen print on 300 gsm Plike paper

Special Raised Inks making ink around 1-2 mm high

Edition of 50

signed and numbered by the artist

60 x 60 cm

2018

comes with Certificate Of Authenticity

2 Likes

Denne:

ACNGSAAAQMA7IAIAAAAABAYB6QA7777774AAAAAA2AAVQAQA%20(1)

Trykket er 88cm x 68cm
Kostpris: 3000,-

1 Like

Conor Harrington - A Study for Hide & Seek selges for min kostpris 460 GBP (390 for print + 70 for frakt) → 5000 kr + evt frakt.

2018
935mm x 705mm
Screen print with gloss varnish printed on Somerset Satin 410gsm
Signed and numbered by the artist
Oppbevart flatt i mappe siden mottakelse. Holder til i Oslo.

En fin mulighet til å gi deg selv eller noen som fortjener noe ekstra en flott julegave :slight_smile:
Tidligere i denne uka var det for øvrig mulig å kjøpe tilsvarende trykk (AP) for 650 GBP: http://hungryboybooks.com/new-releases/conor-harrington-hide-seek-study-ap

5 Likes

https://www.galeriecoa.com/collections/sandra-chevrier/products/la-cage-et-ces-yeux-pleins-de-lumiere

2 Likes

Jøss, enda for salg. Det har hvert tilgjengelig siden kl 18 ikveld.

På tide at Sandra-markedet ble mettet på prints… :sweat_smile:

4 Likes

Seie litt når det ikkje blei utsolgt i Miami.

1 Like

motivene har jo litt å si

LA CAGE ET LE POUVOIR DES DIEUX ble heller ikke solgt ut i Motreal ifjor. Da havnet resten på nett etter åpningsdagen. Da tok det ca 45min å selge ut.
Nå har jeg sett en god del Sandra print på nærhold og må si at finish og kvalitet på de siste trykkene er bedre enn mange av dem eldre. Men det har nok med metoder de er trykket etc. Skulle gjerne hatt denne også, men må bremse opp litt. Det jeg har skal på vegg og ikke i mappe, og veggene er snart fulle :slight_smile:

1 Like

Enig… det mangler superhelt punchen som jeg vet mange faller for. Det blir for mørkt. Mange i Sandra sin fanbase er tegneseriefanatikere

Eller noe som passer i rommene til barna :grimacing:

Når det endelig kommer et print som ser bra ut så vil ikke folk ha det :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Like

Er fortsatt statuetter til kost også.
Er vel ikke enkelt å treffe hver gang :thinking:

1 Like

muligens litt over kostpris,…

3 Likes

Selger Snik - Serenity til min kostpris - kr 2500. Dette er main utgaven i 75 eksemplarer.

Trykket kan overleves i Oslo eller sendes på kjøpers regning.

Har vært i en flyttefot en stund så trykket har vært lagret i rullen den kom i. Det er imidlertid ingen skader eller lignende på det. Kommer selvfølgelig med CoA.

4 Likes

Bumper denne :blush:

Hei!

Selger Guttestreker Its Time for kostpris inkl UV ramme.

Må hentes i Oslo (evt betaler kjøper frakt)

Bildet er 60 83 cm, og med rammen er det 82 106cm.

Opplag på 30, signert og nummerert av kunstneren

Materiale er digitalt print, basert på illustrasjon tegnet med tusj på 170 g papir.

Pris 12 500kr (inkl UV ramme)

Kan sees i Oslo

4 Likes

Trykk selges til godt under kostpris.

Skal straks flytte, så må kvitte meg med noen trykk litt kjapt. Derfor meget gode priser. Starter med dette:

Thea Klingvall - “Drenched”. 2018. Gicleetrykk.
Størrelse: Ca. 115 x 87 cm. Bilde-størrelse: 90 x 75 cm.
Selges for 3000. Originalpris er 3800. Signert og nummerert 2/25.

Så nå når jeg skulle ta bilde at det er et bittelite merke i papiret på høyre side av papirrammen som tydligvis har vært der siden før jeg kjøpte det (direkte av Thea). Men det er nesten usynlig og er godt utenfor bildet, så det vil bli borte ved innramming. Ellers i helt topp stand!

Kan hentes i Oslo. Ta kontakt ved interesse.

2 Likes

Vurderer å la dette gå til kostpris da jeg har en del nytt på vei inn.

Holder til i Stavanger men skal til Bergen i løpet av Mars.

1 Like