🔎 Kunstveggens detektivtrĂ„d

Det er signert nede hĂžyre

Ingen som vet?

Noen flinke her inne som vet om dette er verdt noe? :slight_smile:

Noen som vet verdi og hvilken kunstner dette er ?

har prÞvd Ä tyde, og sÞkt pÄ ymse varianter pÄ nett uten hell - noen som kjenner den. Bildet ble kjÞpt i 91.

Jeg har mottatt to maleri i arv og lurer pÄ om det er noen av dere som kan hjelpe meg med Ä fÄ litt informasjon og en prisantydning pÄ disse. Ønsker til slutt Ä kunne fÄ solgt disse da jeg aldri kommer til Ä bruke disse selv. Dette er det andre maleriet.

Jeg har mottatt to malerier i arv og lurer pÄ om det er noen av dere som kan hjelpe meg med Ä fÄ litt informasjon og en prisantydning pÄ disse. Ønsker til slutt Ä kunne fÄ solgt disse da jeg aldri kommer til Ä bruke disse selv. Dette er det fÞrste maleriet av to.

1 Like

Bildet av Rolf Kongsvold (1903-1960) er et trykk, ikke maleri :slightly_smiling_face:
Har ikke sett noen priser, sÄ det tryggeste er Ä fÄ en gratis kjapp vurdering av Blomqvist. Det er bare Ä sende inn bilder.
(Den andre signaturen er vanskelig Ă„ tyde)

3 Likes

1 Like

Tusen takk for raskt svar og videre informasjon, da har jeg sendt mail til blomqvist :slight_smile:

Hei, lurer pÄ om noen kjenner til denne kunstneren?

1 Like

Sliter med Ä huske kunstner og tittel pÄ et print. Det er en unge som gÄr med et monster i bÄnd, som om det var bikkja pÄ luftetur. Noen som forstÄr hvilket jeg mener?

Ernest Zacharevic - Jurassic Bark
Finnes i flere fargevariasjoner

1 Like

Der var den ja. Glitrende! Hjertelig takk.

Hei. Er det noen som klarer Ă„ tyde hvilke kunstner som har signert dette?

Hvem kan hjelpe med Ä tyde signatur pÄ maleri av fjell landskap

Noen som kan hjelpe med Ă„ identifiserer kunsteren og maleriet?

Noen som vet hvem dette er? Og eventuelt vet verdien sÄnn ca?

Hei,

fĂžrste posten her. Fikk dette bildet i konfimarsjonen for mange Ă„r siden (17? Ă„r siden). Tipper at kunstneren kan vĂŠre Lars Elling - kunst til salgs, bilder, biografi og CV .
Noen som har noen formening om det kan vĂŠre verdt noe?