🔎 Kunstveggens detektivtråd

215004880_237269398020782_1555477085154706549_n

Jeg har hatt denne bildet i en stund nå, men vet fortsatt ikke hvem som har laget det. Hun jeg kjøpte det hos solgte det kjempebillig da hun ønsker det bort, og hadde ikke peiling på hvem som har laget det. Det er et stort bilde og rammen er av heltre. Noen som har en idé om hvem som har malt det? :relaxed:

Reidar Steinnes

1 Like

Hei,
Er det noen som kan hjelpe meg med å indentifisere kunstneren eller motivet til noen bilder jeg har? Takk🙏

1 Like

Kan det være Ole Hauki?

2 Likes

Tusen takk for svar, men signaturen var litt ulik Ole Hauki sin.

1 Like

Fake Ole Hauki da,
kan ikke være mye annet

3 Likes

Hei. Er det noen som har sett eller vet hvem dette er? Trenger all info jeg kan få? Kunstner, bildet, motiv osv. Takk🙏

Hei. Er det noen som har sett eller vet hvem dette er? Trenger all info jeg kan få? Kunstner, bildet, motiv osv. Takk🙏

Tror dette kan være Roy Fairchild

2 Likes

Kjære kunstkjennere! Jeg har arvet dette maleriet og lurer på hvem som har malt det. Bakpå ramma står det «Øvre sjodalsvatn» og «Sjodalsætra». Ingen klar signatur, men nederst i venstre hjørne ser det ut til at det er står noe helt svakt glinsende som bare synes i sterkt lys. Noen som vet hvem kunsteren er? Takknemlig for tips :slight_smile:

1 Like

Hei! Kan noen lese denne signatur? :grin:

Odd Skullerud

3 Likes

Takk!

Noen som kjenner til dette bildet eller signaturen?

Fant en artist som hadde dette albumcovere. Skulle gjerne ha likt å vite hvem kunsteren bak det er, noen som har noe ide? Sto artwork - Hue, men fant ikke så mye på det.

Hei. Noen som vet noe om dette bildet og/eller kunstner?
Litt uleselig signatur,så vanskelig å finne noe navn.

1 Like

Noen som kan si hvem dette er av. Klarer ikke tyde navnet.