🔎 Kunstveggens detektivtrĂ„d

Hvem er disse kunstnere?

![20211031_124023|281x500](upload://k0i4h3pHEkHO0am5HtJkUixe4o

Den siste er Karl Vogelsang

Tusen Takk for hjelpen.

1 Like

Hei,
Trenger hjelp med denne.
Noen som kan hjelpe med Ä tyde navn pÄ kunstner?

1 Like

kan noen hjelpe meg med Ä identifisere kunstneren? Norsk? eller Svensk?, Kan det stÄ Magne AndÞy eller noe liknende? Setter pris pÄ tilbakemelding.

Antar Magne SandĂžy

1 Like

Er det noen som kjenner igjen denne og kan hjelpe meg?
Ble kjÞpt pÄ auksjon galleri kunst-invest 80-90-tallet.

1 Like

Btw,
Erik JĂžrgensen?

Ahhhh, der oppe ja!

Jeg har fÄtt et par kunstmapper av min x og lurer pÄ om noen kan hjelpe meg med noen signaturer? PÄ forhÄnd takk for svar. Vennlig hilsen Heidi

Arvet, lÄ gjemt som bakplate i en ramme for et moderne masseprodusert trykk. Jeg har ikke noe hÄndfast informasjon pÄ hvem denne kunstneren er, men hÄper noen her inne kan vite noe mer

1 Like

2 Likes

Jan Svensen. Soli Brug har noen av hans andre verk til salgs som kan gi en viss pekepinn pÄ verdi: Jan Svensen | Soli Brug Nettbutikk

3 Likes

Takk for tips!

1 Like

image

Noen som klarer Ä si hvilken kunstner det er pÄ veggen her?

Hei,

Ny her pÄ kunstveggen og skulle gjerne hatt hjelp til Ä finne kunstneren til et verk jeg har lurt pÄ en stund. Er det noen som vet hvem dette kan vÊre?

1 Like

Hei, vi har arvet dette maleriet og er interessert i Ă„ finne ut mer om kunsteren. Vi klarer ikke tolke signaturen. Er det noen som vet hvem som har malt det?

2 Likes

Noen som har en formening om verdi pÄ dette? Kjell Nupen x/60.

Spþr for min tante😊

4 Likes

Er det noen som vet hvilken kunstner dette er? :slight_smile: Vanskelig Ă„ tyde signaturen.

Hei

Er det noen som kan hjelpe meg Ä identifisere denne kunstneren? Kom over dette bildet og kunne ikke la det gÄ fra meg, noen som vet noe om bildet? Bildet med blomster er fra baksiden pÄ maleriet, tror det er samme kunstner.